niedziela, 16 listopada 2014

Komplet koralikowy w kolorze ametystu ...

Na początku był sznur koralikowy. Miał być bardzo długi, ale że dużo czasu potrzeba na jego wyszydełkowanie, więc zmieniłam koncepcję. Powstał sznur średniej długości na którym zawiesiłam pierwszą koralikową zawieszkę. Oto jak się prezentują:


Centralnym punktem zawieszki jest owalny kaboszon hematytu. Dookoła niego fioletowa taśma cyrkoniowa, TOHO 11/0 Amethyst Gun Metal, Fire Polish Luster Gun Metal. Sznur i zawieszka wykonane z TOHO 11/0  Amethyst Gun Metal.

Potem do kompletu wyszydełkowałam bransoletkę ...


A tak prezentuje się cały komplet ...



Właśnie do głowy wpadła mi myśl, że brakuje tu tylko kolczyków ... Jak mogłam o nich zapomnieć ?
Naprawię swój błąd i dorobię coś niewielkiego, aby całość nie była przytłaczająca ...

Jak Wam się podoba mój komplet ? Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawicie pod tym postem komentarz na ten temat. Zapraszam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz