sobota, 15 listopada 2014

Hematytowa bransoletka ...

Dziś w roli głównej cieniutka bransoletka z TOHO HEX Metallic Hematite. Koraliki kupiłam zafascynowana ich połyskiem i fajnym kształtem. Nawlokłam na nitkę i zakochałam się w nich. Dopiero wygląd szydełkowanej bransoletki spowodował lekką konsternację. Szydełkować dalej, czy nie ...? Postanowiłam dokończyć robótkę i oto co z niej wyszło ...


Bransoletka pięknie się mieni, ale poza tym mnie nie zachwyca. Wygląda jakby wydziergana ze strasznie krzywych koralików. Hexy mają kanciaste boczki, a jak każdy ustawi się innym boczkiem to wychodzi właśnie to ...


Nie kupię już więcej hexów a bransoletkę zostawię sobie, może przyzwyczaję się do tych nierówności. Blask koralików musi mi wynagrodzić ich wygląd. Trudno ...
Co Wy sądzicie o tej bransoletce... Podoba się Wam ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz