wtorek, 11 listopada 2014

Gorące kolory ...

Te oto kolczyki wykonałam na początku mojej przygody z sutaszem. Do uszycia ich wykorzystałam łezki bursztynowego nefrytu . Małe kulki to zielony awenturyn i żółty nefryt. Oczywiście nie mogło zabraknąć koralików TOHO. Sutasz żółto - zielony, bardzo wiosenny.



Kolczyki są niewielkich rozmiarów, lekkie i mają ciekawy kształt. A Wam jak się podobają ?

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Drugie  zaprezentowane dziś kolczyki wykonałam z pastylek i kuleczek onyksu. Sutasz w kolorze jasnego różu i fuksji. Drobne koraliki to oczywiście TOHO w kolorze "wściekłego" różu. Na zdjęciu tego nie widać, ale wierzcie mi na słowo - rzucają się w oczy.



Nie przepadam za kolorem różowym, ale w zestawieniu z czernią onyksów  nawet mi się podoba. A Wam ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz