niedziela, 25 października 2015

Wyzwanie w Kreatywnym Kufrze ...

Coś ostatnio wciągnęły mnie wyzwania :D  Po Szufladzie czas na Kreatywny Kufer :) Przygotowałam pracę wykonaną w technice haftu  sutasz z elementami beadingu. Oto ona:


W centralnym punkcie wyzwaniowego wisiora umieściłam Piasek Pustyni. Otoczyłam go koralikami TOHO 15/0 Metallic Hematite oraz 11/0 w pięknym kolorze PF Silver - Lined Milky Montana. A wszystko to w otoczeniu granatowego i ciemno - pomarańczowego sznureczka sutasz. Ponadto wykorzystałam tu kuleczki Piasku Pustyni w dwóch rozmiarach, kuleczki szarego jadeitu i hematytu, TOHO 11/0 PF Silver - Lined Milky Pomergranate oraz hematytowe SuperDuo. 


Wisior zawieszony jest za pomocą koralikowej krawatki na trzech rzemieniach naturalnych w odcieniu zbliżonym do koralików TOHO.


Powyższy wisior zgłaszam do wyzwania w Kreatywnym Kufrze - Foto Inspiracja #11

Autorką zdjęcia do foto inspiracji jest MrÓ

15 komentarzy:

  1. Piękny wisior! Podoba mi się to połączenie technik! Praca idealnie wpisuje się w motyw kolorystyczny wyzwania :-) Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że wisior Ci się podoba i dzięki za miłe słowo :)) A połączenie kilku technik zawsze przynosi dobre efekty i pozwala stworzyć niepowtarzalne prace :) Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  2. łał - jaki duży wisior! śliczny - chociaż gama kolorystyczna nie moja, ale podziwiam wykonanie - no cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Kolory wisiora też trochę odbiegają od moich ulubionych, ale były one narzucone przez wyzwanie i stąd taka moja interpretacja :) Pozdrawiam cieplutko :)))

      Usuń
  3. Piękny wisior Kochana :*** Bardzo mi się podoba jak zinterpretowałaś zdjęcie :* Życzę powodzenia w wyzwaniu :** Zapraszam do siebie na candy :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu za miłe słowa :) Cieszę się, że wisior Ci się podoba :)) Pozdrawiam i przesyłam buziaki :***

      Usuń
    2. Dzięki :) Strasznie się cieszę, bo to moje pierwsze wyróżnienie :) Buziaki ***

      Usuń
  4. Piękny jesf ten wisior nie zdziwię się jeśli wyvrasz choć konkurencja nie mała.
    Podoba mi się zzwłaszcza użycie koralików Super Duo.
    Pozdrawiam Elf

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i witam w moich skromnych progach :)) Konkurencja rzeczywiście nie mała i tyle pięknych prac :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie :)

      Usuń
    2. Wiedziałam że wygrasz. Gratuluję :-D

      Usuń
    3. Skąd wiedziałaś ? Masz chyba jakieś nadprzyrodzone moce :)) Dzięki za gratulacje :) Pozdrawiam i zapraszam częściej :))

      Usuń
    4. :-D nazywają mnie Elfem a kilka osób nawet twierdziło że jestem czarownicą(lub wiedźmą) więc może żeczywiście coś w tym jest ;-)
      Zaobserwowałam więc będę zaglądać.
      Pozdrawiam

      Usuń
    5. Przy następnych wyzwaniach poproszę o takie prorocze komentarze :D Jeszcze raz dziękuję i lecę Cię szukać w czeluściach internetu :)) Pozdrawiam

      Usuń
    6. Nie trzeba daleko szukać
      Schwytane-marzenia.blogspot.com
      Ale nie ma tam jeszcze zbyt wiele ;-) dopiero się uczę :-P

      Usuń