wtorek, 18 listopada 2014

Bransoletka i kolczyki ... do kompletu ...

Na początku powstał naszyjnik (pokazywany przeze mnie na blogu nie tak dawno), niezbyt długi - taka mała obróżka. Potem do naszyjnika postanowiłam dorobić bransoletkę. Jak na komplet przystało wszystko wykonane z koralików TOHO 11/0 w kolorach Metallic Iris Green/Brown oraz Opaque Sour Apple. Tak razem się prezentują ...



Czegoś mi w tym komplecie brakowało, więc postanowiłam dorobić do niego kolczyki. Wyszły tak:


Wykonałam je z wymienionych już koralików TOHO oraz dodatkowo - Fire Polish Opaque - Dark Olivine i Iris Green. Centralnym punktem kolczyków jest kaboszon hematytu. Tył kolczyków podszyłam Super Suede w kolorze czarnym.

Nosiłam już ten komplecik i jestem z niego bardzo zadowolona. Dobrze się prezentuje, kolory są żywe i przyciągają wzrok (mało jest zieleni  o tej porze roku ...:))
A Wy co sądzicie o moim zielonym komplecie ? Każda opinia jest mile widziana ... :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz