czwartek, 30 listopada 2017

Bawię się... kolorem...

Za oknem biało, a ja bawię się kolorem. W ruch poszły brąz, fiolet i pomarańczowy. Kiedyś już użyłam takiego zestawienia kolorystycznego i powiem szczerze, że chętnie do niego wróciłam. A to za sprawą Szuflady i jej listopadowego wyzwania "Zabawa Kolorem". Na wyzwanie uszyłam taki wisior...


Dość spory agat w nietypowym kształcie obszyłam koralikami TOHO 11/0 w kolorze Olympic Bronze, Opaque Pumpkin oraz 11/0 i 15/0 Higher - Metallic Grape. Do tego pomarańczowe Fire Polish oraz brązowe RoundBeads... W zawieszkę wkomponowałam metalową podkładkę i szklany pomarańczowy kryształek.


Tył zawieszki podkleiłam pomarańczową ekoskórką. Całość zawisła na krawatce ze stali chirurgicznej i pomarańczowo - złotym łańcuszku kulkowym.


Niniejszym zgłaszam wisior na wyzwanie SZUFLADY - ZABAWA KOLOREM

http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2017/11/wyzwanie-listopadowe.html

16 komentarzy:

  1. Super wisiorek, kolory świetnie dobrane :) Życzę powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko 😘 Ten zestaw kolorystyczny bardzo mi przypadł do gustu, więc ponownie po niego sięgnęłam...

      Usuń
  2. Taki jesienny liść :) jak zwykle piękna i dopracowana praca. Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest przepiękny! Idealny! Uwielbiam takie kolory. Marzenko, skradłabym Ci ten wisior :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu 😄 Ja z kolei skradłabym wszystkie Twoje prace 😍😄

      Usuń
  4. Cudny jest. Witam w Wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😄 Bardzo mi miło brać udział w Szufladowych wyzwaniach... 😘

      Usuń
  5. A więc z zabawy powstał piękny naszyjnik!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Gdy bawimy się tym co lubimy i kochamy, to właśnie tak się kończy ;)))

      Usuń
  6. Wygląda pięknie ! Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny wisior :) Lubię takie zabawy kolorem ;) Trzymam za ciebie kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :) Coraz częściej bawię się tym co robię, a to są tego efekty :)

      Usuń
  8. ooo wow ale extra!! baw się kolorami jak najczęściej, bo świetnie Ci to wychodzi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Natalio :) Po tylu miłych komentarzach, będę się bawić kolorem przy każdym projekcie :)

      Usuń