wtorek, 11 listopada 2014

Szydełkowo - koralikowy komplecik ...

Pomiędzy biżuterią z sutaszu powstaje ta z koralików. Komplecik ten szydełkowałam z przerwami prawie tydzień. Opłaciło się ślęczenie nad szydełkiem, bo sznury koralikowe wyszły tak, jak chciałam. Tym bardziej jestem zadowolona, gdyż komplecik jest mój. Sprawiłam sobie prezent z okazji 18-ki...:) I nie jest to bynajmniej prezent urodzinowy (bo musiałabym zaczynać trzecią 18 - kę ...:D) a rocznicowy.


W komplecie tym wykorzystałam koraliki TOHO w kolorze metallic hematite oraz opaque frosted pepper red. Zapięcie ozdobne typu toogle stanowi dość spory liść. Takie samo zapięcie wykorzystałam w bransoletce, jak przystało na komplet. Wzór zaczerpnęłam z bloga Weraph, która tworzy piękne rzeczy z koralików. Jeśli macie chwilę, to do niej zajrzyjcie. Polecam ...
Pozdrawiam ... :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz