niedziela, 22 marca 2015

Wiosna ...!???

W sobotę przyszła kalendarzowa wiosna, na którą tak wszyscy czekamy z utęsknieniem. Zawitała do ogródków, między innymi do ogrodu mojego Teścia. Oto co ze sobą przyniosła ...


To zdjęcie zrobione przez mojego Męża straciło na ważności, ponieważ dzisiejszego niedzielnego poranka przywitała nas ZIMA !!!! z warstwą śniegu. Mam nadzieję, że szybko stopnieje w dzisiejszym pięknym słoneczku. 

Aby przegonić zimę, chcę Wam dziś zaprezentować komplet biżuterii w różnych odcieniach zieleni. W centrum wisiora znajduje się zielony malchit. Otoczyłam go TOHO 11/0 Gold - Lustered Emerald oraz 15/0 Permanent Finish - Galvanized Aluminium oraz 11/0 Opaque Pine Green. Blasku malachitowi dodają Fire Polish Emerald AB. Na górze i na dole wisiorka umieściłam małe pastylki marmuru szmaragdowego otoczone przez 15/0 Permanent Finish - Galvanized Aluminium. Wyszło tak ...


W komplecie nie mogło zabraknąć kolczyków. Są małe, z pastylek marmuru szmaragdowego i otoczone koralikami, jak w wisiorku. Zawiesiłam je na biglach ze stali chirurgicznej.


A oto cały komplecik na wiosnę. 


Wiosna nie tylko w kalendarzu czy biżuterii. Odświeżyłam na wiosnę także wygląd mojego bloga. Dodałam kilka rzeczy, w tym witrynę Obserwatorzy. Zachęcam do zalogowania się, abym mogła Was - odwiedzających mój blog - poznać.

To wszystko na dziś, zapraszam do oglądania i komentowania.  Na niedzielę życzę  dużo słońca, ciepełka i do następnego ... :)))

1 komentarz: