piątek, 20 marca 2015

Pastele ...


Dziś chcę Wam pokazać komplet biżuterii, w którym wykorzystałam  jadeit turkusowy. Otoczyłam go koralikami TOHO w kolorach Opaque - Lustered Lt Beige oraz Permanent Finish - Galvanized Aluminium w rozmiarze 11/0 oraz 15/0. Dodałam też Fire Polish Luster - Sky Blue Coral. 
Oto wisior ...


W komplecie powstały także kolczyki. Są niewielkie, ale ale bardzo gustowne. Zawiesiłam je na biglach ze stali chirurgicznej.


Gdy zaczynałam pracę nad tym kompletem, myślałam o zupełnie innej kolorystyce. Stąd ciemny, szary podkład. W rezultacie nie wyszło najgorzej, ciemny podkład spowodował, że całość nie jest mdła i nie zlewa się ze sobą. Oto cały komplecik ...


Jutro pierwszy dzień kalendarzowej wiosny. Postaram się pokazać coś wiosennego (oczywiście w zieleni). Zatem zapraszam i pozdrawiam ...:))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz