niedziela, 1 marca 2015

Trochę koloru - fiolet ...


Tak jak obiecałam, najbliższe posty będą obfitowały w kolory. Na dobry  początek niedzieli - fiolet. W kolorze fioletowym wykonałam kolczyki. Użyłam tu pastylki onyksu, którą otoczyłam koralikami TOHO 11/0 w kolorze Higher - Metallic Grape. Pomiędzy TOHO  wkomponowałam 3 mm Fire Polish Luster Metallic Amethyst.


U dołu kolczyków umieściłam dosyć dużą kulkę marmuru ametystowego, aby nieco optycznie wydłużyć kolczyki. Myślę, że wyszły nieźle i tak samo się prezentują.


Ten fiolet koralików TOHO bardzo mi przypadł do gustu, dlatego nie wykluczam użycia go do innych moich prac. Zestawię go tylko z innym kolorem, pomyślę jeszcze z jakim.

Póki co, życzę udanej i spokojnej niedzieli, pozdrawiam i ... do następnego :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz