piątek, 6 marca 2015

Kolczyki z zielonym jaspisem ...


Dotrzymuję obietnicy, aby do swoich prac wprowadzać odrobinę koloru i  dla urozmaicenia dziś kolczyki w kolorze zielonym (takim bardziej miętowym). Kamień jaspisu zielonego (taka jego nazwa) otoczyłam koralikami TOHO 11/0 w kolorze Gold Lustered Montana Blue oraz 15/0 Opaque - Rainbow Turquise. Dodałam troszkę TOHO Bugle w kolorze turkusu, jeszcze z czasów, kiedy namiętnie zajmowałam się sutaszem.


U dołu kolczyków zawiesiłam dosyć duże krople kwarcu niebiańskiego (...tak myślę ...) pochodzących również z czasów sutaszowania. Wyszły całkiem miłe dla oka kolczyki ...


Te cudeńka zawiesiłam na biglach ze stali chirurgicznej i gotowe ... Kolorki dwa, ale fajnie się ze sobą zgrały. Kamień też niczego sobie, więc zastanawiam się nad zamówieniem jeszcze jednej chociaż parki.

Mam nadzieję, że się Wam kolczyki podobają, tak jak i mnie. W następnych postach pokażę różności - począwszy od kompletów, na kolczykach i bransoletkach kończąc. I to tyle na dziś ... Miłego oglądania ... 

Pozdrawiam i do następnego ...:)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz