poniedziałek, 9 marca 2015

Fioletowo - ametystowy wisior ...

Ostatnio udało mi się stworzyć taki oto wisior. Kształt bardziej skomplikowany niż moje dotychczasowe prace. Nie było łatwo, więc nie ustrzegłam się błędu. Nie chciało mi się go pruć i robić od nowa, więc pozostał ze mną. Ogólnie ładnie wygląda, choć frędzelki nie są symetrycznie rozmieszczone. Następne będą bardziej dopracowane. Dość gadania ... oto wisior ...


Centralnym punktem jest tu ametystowy kryształek. Został on otoczony oczywiście koralikami TOHO w kolorach Opaque -Lustered Lavender oraz Metallic - Amethyst Gun Metal. Do tego dodałam Fire Polish Luster Metallic Amethyst i Heavy Metal Amethyst. Znalazły się tu również Tile Bead w kolorze Hematite.


To tyle ze spraw technicznych :) Zapraszam do oglądania ... Oto szczegóły anatomiczne :) ...


Wisior fajnie się nosi, pasuje mi zarówno do fioletu, ale też i do sweterka w kolorze oberżyny (bakłażanu jak kto woli ;)...). Ot i tyle ...

Pozdrawiam i zapraszam serdecznie do komentowania ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz