wtorek, 1 października 2019

Kryształki... dla mnie...

Zawsze robiłam wisiorki o długości prawie pępkowej. Potrzeba wymusiła zrobienie kompletu, w którym wisiorek pięknie ozdabiałby szyję. Powstały takie dwa... Oba na moje potrzeby...

W pierwszym komplecie użyłam kryształków w kolorze fuksji i obszyłam je koralikami 11/0 i 15/0 w kolorze Nickel. Do tego bigle, krawatka i niezbyt długi łańcuszek - wszystko ze stali chirurgicznej.


Kolczyki wyszły nieduże, dlatego aby optycznie je powiększyć obszyłam je pikotkami...


Wszystkie elementy kompletu muszą do siebie pasować, więc zawieszka również została obszyta pikotkami...


Te piękne kryształki, mieniące się na niebiesko i zielono, skradły moje serce i również wylądowały w moim kuferku z biżuterią... Oprawę dostały taką, jak fuksjowe, czyli w kolorze starego srebra... Wspominałam, że uwielbiam TOHO w kolorze Nickel ?
W tym komplecie postawiłam na delikatne kolczyki. Zrezygnowałam z pikotek i dałam mniejsze, niż zwykle, bigle kajdankowe... Za to zawieszka w otoczce z pikotek zyskała na rozmiarze, tak jak lubię...


Oba komplety świetnie mi się noszą. Nie wykluczam, że jak tylko znajdę czas na koraliki, powstanie ich więcej... Mam w planach oprawić czerwone kryształkowe wrzeciona...

Strasznie się dziś  rozpisałam, ale chyba wena wróciła i korzystam, póki pozwala mi pisać posty... Oby tak jeszcze wpadła do mojej pracowni... :)

Pozdrawiam cieplutko wszystkich tu zaglądających, będą nowe posty :) A więc... do następnego... Paa...

8 komentarzy:

  1. Przepadłam, ten niebieski komplet to petarda!! <3 Nickle są super, ale i super kosztują, więc nie sięgam po nie tak często jakbym chciała.... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również zauroczyły te niebieskie kryształki :) A TOHO Nickel nie potrafię sobie odmówić... Zawsze mam zapas, kupuję je przy każdej wizycie w sklepie z koralikami ;)

      Usuń
  2. Piękne oba komplety, a kolory takie jak lubię zwłaszcza niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko *) Mam jeszcze w planach oprawić czerwone kryształki w formie wrzecion i tradycyjne żółte łezki... Oczywiście w TOHO Nickel ;)

      Usuń
  3. Kolor nickel należy do mojego must-have, pasuje niemal do wszystkiego ;)) Piękne, eleganckie komplety :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Zgadzam się z Tobą, nic nie zastąpi tego cudnego koloru starego srebra...

      Usuń
  4. Świetne, oba kolory mają w sobie to coś, no i z takim błyskiem na pewno przyciągają spojrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Oba komplety należą do moich ulubionych... Pięknie błyszczą, szczególnie w słońcu...

      Usuń