wtorek, 3 lipca 2018

Elegancka czerwień ze złotem...

Dziś dam Wam odpocząć od moich koralikowych prac, chociaż i w tej koralików nie zabraknie...  Tylko technika wykonania jest inna... a mianowicie sutasz. Pisałam w jednym z postów, że uwielbiam  w swoich pracach stosować koraliki DOME i dziś to one właśnie są głównym elementem moich kolczyków z sutaszu... A sutasz... złoto - czerwony...


Złote koraliki DOME obszyłam TOHO 15/0 w kolorze Permanent Finish - Galvanized Starlight i 11/0 Opaque Cherry. Otuliłam je czerwonymi i złotymi sznureczkami sutaszu i dodałam identyczne w kolorze Fire Polish. W każdym kolczyku znalazł się też jeden złoty koralik RoundBeads. U dołu zaś - szklany kryształek i złota hematytowa kropelka...


Kolczyki zawiesiłam na biglach ze stali chirurgicznej w kolorze złotym.


Kolczyki wyszły dość długie, ale lekkie, a dzięki złotemu sznureczkowi bardzo eleganckie. Kto z Was lubi to klasyczne połączenie złota i czerwieni ? Ja lubię, ale nie mogę się doczekać Waszych odpowiedzi...
Pa, pa...

8 komentarzy:

  1. WOW!!!! Piękne, i do tego perfekcyjnie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko :) Cieszę się, że zarówno kolczyki, jak i ich kolorystyka, przypadły Ci do gustu :)

      Usuń
  2. Super, ponadczasowe połączenie kolorów w świetnej formie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Natalio :) Trafnie to ujęłaś... to połączenie kolorów jest ponadczasowe...

      Usuń
  3. Uwielbiam to połączenie kolorystyczne. I piękny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) I wzór i kolory też mi się podobają...

      Usuń
  4. Świetne - wpadają w oko. A czerwień i złoto zawsze do siebie pasują. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Takie dwa ogniste kolory muszą do siebie pasować... i oczywiście wpadać w oko... ;)

      Usuń