wtorek, 17 lipca 2018

Kolory prosto z serialu...

I kolejna para sutaszowych kolczyków. Jak zwykle asymetrycznych i niedużych w rozmiarze... A kolory ? Namiętnie "oglądam" (czytaj: więcej słucham i odrobinę zerkam, bo dokładnie obejrzałam go chyba z sześć razy ;)) pewien serial, a w nim matka głównego bohatera ubierająca się, w krzykliwe i zaskakujące swym połączeniem kolorystycznym, ciuchy... Ostatnio, jak zerknęłam miała właśnie na sobie szal w takim oto połączeniu pięknego odcienia błękitu z fuksją... I stąd się wzięły kolory do moich kolczyków...


A teraz trochę danych technicznych... ;) Dwa niebieskie agaty (co do ich tożsamości nie jestem pewna, bo kupiłam je wieki temu...) obszyłam TOHO 11/0 Permanent Finish - Matte Galvanized Orchid i 15/0 Nickel. Użyłam dwa kolory sutaszu: fuksji i niebieskiego. Jedna niebieska perełka Swarovskiego (na kolczyk), jedna marmuru w kolorze fuksji i błękitny kryształek w kształcie kropli... Dodatkowo kilka sztuk Fire Polish w kolorze różu i błękitu... Kolczyki zawisły na biglach ze stali chirurgicznej...


I co sądzicie o tym połączeniu ciemnego różu z niebieskim... Znajdą się wśród Was zwolenniczki takiego połączenia kolorów ? Za mną chodzi jeszcze połączenie: turkusu z fuksją, a to za sprawą pewnej wystawy w sklepie z biżuterią i dodatkami, którą oglądam codziennie przez szybę autobusu...
Właściwie chodziło, bo kolczyki są gotowe, ale czekają na wykończenie doopki  i oczywiście foty...

Zostawiam Was na razie z takimi, chyba można śmiało powiedzieć, wakacyjnymi kolorkami... Pa, pa...

11 komentarzy:

  1. Bardzo fajna kompozycja:) a co do kolorów, to jak dla mnie to takie połączenie ciekawie by się komponowało z letnią sukienką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Natalio :) Też uważam, że kolczyki będą pasowały do letniej sukienki...

      Usuń
  2. Połączenie kolorów nieoczywiste i bardzo energetyczne. na pewno będą przyciągały spojrzenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te kolory od razu przyciągnęły mój wzrok, gdy podpatrywałam serial... A na ulicy... kto wie ?

      Usuń
  3. Ja wprawdzie seriali nie oglądam, ale to połączenie też już gdzieś, kiedyś widziałam i uznałam, że jest fantastyczne! Świetne kolczyki Ci wyszły! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam dobre seriale, oglądam je kilka razy... Pierwszy raz dokładnie, a potem podczas robótek... I jak widać można w nich znaleźć niejedną inspirację... Cieszę się, że kolczyki Ci się spodobały Agnieszko 😘

      Usuń
  4. Dziękuję Basiu 😘 Ostatnio mocno mnie ciągnie do takich nietypowych połączeń kolorystycznych... Coraz częściej wychodzę poza szarość i czerń...

    OdpowiedzUsuń