czwartek, 28 czerwca 2018

Lato... na konkurs Royal Stone...

Czas pokazać, co przygotowałam na trwający już od kilku miesięcy konkurs organizowany przez sklep z akcesoriami do wyrobu biżuterii royal-stone.pl Tym razem inspiracją było Lato. Ten naszyjnik wykonałam do kategorii konkursowej: beading i haft koralikowy.  Z palety kolorów, w których ma być wykonana praca, wykorzystałam dwa: fiolet i ecru. Oba te kolory pozwoliły mi na stworzenie takiego oto cudnego naszyjnika z kolczykami, który z miejsca stał się moją dumą i jedną z moich najlepszych prac...


W tej pracy sięgnęłam po jadeity w kolorze fioletowym. Centralnym elementem w tym komplecie jest pięknie wybarwiona zawieszka agatu. Obszyłam ją koralikami TOHO 11/0 i 15/0 Opaque - Lustered Lt Beige oraz Ceylon Gladiola. Jadeity w kolczykach oplotłam tymi samymi koralikami. Całość uzupełniają koraliki Fire Polish oraz błyszczące montees.  I tak jak w poprzedniej pracy konkursowej, przygotowanej do inspiracji Wiosna, umieściłam w zawieszce naszyjnika koralikowe kwiaty i listki. 


Tył zawieszki i kolczyków podkleiłam cieniutkim welurkiem w kolorze śliwkowym i obszyłam koralikami TOHO. Nośnikiem do naszyjnika  jest sznur szydełkowo - koralikowy z TOHO 11/0 Opaque - Lustered Lt Beige oraz Ceylon Gladiola.  Elementy wykończeniowe kompletu (bigle, końcówki, ogniwka i karabińczyk) wykonane są ze stali chirurgicznej.


I moja praca w albumie konkursowym...


I co o niej sądzicie ???

10 komentarzy:

  1. Podoba mi się to połączenie kolorów i te kwiatki są takie urocze:) życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Natalio :) Mnie też te kolorki odpowiadają. A co do konkursu... został on do tej inspiracji zakończony i rozstrzygnięty;)

      Usuń
  2. WOW! Jestem pod wielkim wrażeniem :) Życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Agnieszko :) A konkurs, jak pisałam Natalii, rozstrzygnięto :)

      Usuń
  3. Połączenie kolorów kojarzy mi się z lodami jagodowo - śmietankowymi :) a naszyjnik jest przepiękny! I te kwiaty - coś wspaniałego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu :) Skojarzenie z lodami jak najbardziej na miejscu :) A kwiatki są super... Wdzięcznie się je robi, no i nadały mojej pracy letniego charakteru... Dodałam je też do mojej pracy konkursowej do inspiracji wiosna ;)

      Usuń
  4. Przepiękny komplet :) Świetne połączenie kolorów

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko mi się podoba - od kolorów, po kompozycję, dobór materiałów... Absolutnie nic bym nie zmieniła i nie dziwię się, że jesteś dumna :) To fantastyczna praca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :* W każdej pracy najważniejsze są: dobór materiałów, kolor, a kompozycja... pojawia się w najmniej oczekiwanym momencie ;)Przynajmniej u mnie... Na końcu pojawia się duma :)))

      Usuń