czwartek, 14 lipca 2016

Liściasty wisiorek ...

Dziś chcę Wam pokazać komplet koralikowej biżuterii cały w brązach i z listkami ... Wiem, wiem do jesieni jeszcze daleko, ale jakoś mnie tak naszło :) Zresztą czas tak szybko ucieka, że zanim zdążymy nacieszyć się latem, powitamy jesień z jej brązowymi i żółtymi  barwami. W moim komplecie w zasadzie nie ma żółci, ale z powodzeniem zastępuje ją złoto. No, dość o jesieni, trzeba cieszyć się latem póki trwa ... chociaż ostatnio aura jesienna  ...
Wspomniany komplecik to kolczyki i wisiorek. Zacznijmy od kolczyków. Wykonałam je haftem koralikowym z koralików TOHO 11/0 Opaque Oxblood oraz 15/0 Permanent Finish - Galvanized Aluminium. W centrum umieściłam złote  Dome Bead i dodatkowo obszyłam je koralikami Fire Polish  Matte Metallic Aztec Gold oraz Dark Bronze. Dół kolczyków wykończyłam szklanym koralikiem i kroplą w kolorze złota ...


Wisiorek stanowi Tygrysie Oko obszyte TOHO Opaque Oxblood, Permanent Finish  - Galvanized Aluminium i koralikami Fire Polish w takim samym kolorze, jak prezentowane powyżej kolczyki. Całość wisiorka wieńczą trzy szklane listki w bliżej nieokreślonym kolorze (od brązu, poprzez złoto do miedzi).


Wisiorek zawiesiłam na złoto - brązowym łańcuszku kulkowym.


Tak prezentuje się cały komplet ...


I co powiecie ? Podoba się Wam ? Bo mnie bardzo i nawet zrobiłam drugi komplet w podobnej kolorystyce  :)
Życzę słońca i do następnego :))) Buziaki :***

10 komentarzy:

  1. śliczny komplecik, ale... no zawsze muszę jakieś ale mieć :D bym widziała też listki przy kolczykach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Mireczko :) Listki w kolczykach będą przy innym komplecie :D

      Usuń
  2. I jak tu nie zajrzeć, skoro tyle radości oczy znajdują ? Podziwiam !! Pozdrawiam cieplutko i życzę spokojnej nocki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Po dzisiejszej nocy moje podwórko wygląda strasznie jesiennie, a Twój komplecik to jak promyk słońca taki jest cudny :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Agnieszko :) U mnie od kilku dni na przemian słońce i ulewny deszcz, o burzach nawet nie wspomnę. Może dlatego wyszedł mi taki komplet ... Chcę słońca, bo mimo, że nie lubię upałów to tęsknię za nimi :))) Tobie również życzę słoneczka :)))

      Usuń
  4. A u mnie leje już drugi dzień. Wczoraj to jakaś masakra była - ani sekundy przerwy :( taka pogoda nie działa na mnie zbyt twórczo :/
    Komplet jest piękny i podoba mi się mimo swojej jesiennosci :) jest bardzo elegancki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu :) A komplecik można, według mnie, nosić cały rok :) Szczególnie, że pogoda zmienia się co chwila. Idziesz do pracy latem a wracasz jesienią ;))) Buziaki :***

      Usuń
  5. Bardzo mi się podoba ten komplecik 😊

    OdpowiedzUsuń