poniedziałek, 20 sierpnia 2018

Niedokończony komplet z kryształkami...

Po chwilowej nieobecności wracam ze spokojniejszym zestawieniem kolorów. Fiolet i szary to sprawdzony przeze mnie kolorystyczny duet. Oba kolory chętnie noszę i równie chętnie tworzę z ich użyciem biżuterię. Nawet ostatnio zakupiłam piękną cieniowaną włóczkę, z której mam nadzieję zrobić dla siebie kardigan. Kolory od szarego, poprzez fiolety do delikatnego różu... Uwielbiam...
Ale teraz sutasz... Polubiłam szczególnie ten włoski, ITALY, piękne kolory i fajnie się go szyje. Z połączenia szarego i fioletu wyszły mi takie kolczyki...


Fioletowe kryształki obszyłam koralikami TOHO w kolorach: 11/0 Ceylon Gladiola i 15/0 Higher - Metallic Grape. Otoczyłam wszystko wspomnianymi już sznureczkami sutaszu, a pomiędzy wszyłam TOHO 11/0 Matte - Color Opaque Gray. Pozostałe koraliki to szare perełki Swarovskiego, fioletowe RoundBeads i ciemnofioletowe daggery. Kolczyki zawiesiłam na biglach ze stali chirurgicznej.


Obszyłam w sumie trzy kryształki, aby docelowo zrobić mały komplet. Ale jak to zwykle bywa, kolczyki nie mogą doczekać się zawieszki, chociaż niewiele brakuje, abym ją skończyła. Naprawdę niewiele... (zdjęcie robocze z mojego Instagrama)


Trzymajcie się ... Pa, paaa...

8 komentarzy:

  1. Ostatnio z ciekawości też się zaopatrzyłam w ten włoski sutasz, ale jeszcze nie testowałam :)Bardzo lubię kolor szary jako bazę prawie do wszystkiego. Kolczyki bardzo mi się podobają i mają ciekawą formę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Joanno :) Sutasz włoski ma śliczne kolory, lepiej się go szyje od czeskiej Pegi... A szary to mój ulubiony kolor i też mogłabym dodawać go do wszystkiego ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Natalio :) Ten odcień fioletu najbardziej mi się podoba :)

      Usuń
  3. Piękne kolczyki :) Też bardzo lubię połączenie fioletu i szarości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Też lubię to połączenie i dlatego nie jest to maja pierwsza praca w tych kolorach... Będą też następne ;)

      Usuń