poniedziałek, 20 listopada 2017

Różowe kocie oko...

No, nie może odczepić się ode mnie ten róż... Dziś w duecie z szarym... Niewielki wisiorek, trochę przekombinowany. Strasznie długo go szyłam, miał być koralikowy, jest w sutaszu. Z miotełką... znaczy się chwostem...


Kwadratowe kocie oko obszyłam TOHO 11/0 w kolorze Matte - Color Opaque Grey oraz 15/0 Opaque - Pastel Frosted Plumeria. Pomiędzy szare i różowe sznurki sutasz wszyłam dodatkowo TOHO Ceylon Impatiens Pink i szklane kulki RoundBeads. W zawieszce, oprócz kociego oka, znalazł się  kaboszon z glinki polimerowej, metalowy listek oraz różowy dagger. A... jest jeszcze sutaszowy ring...


U dołu podwiesiłam różowy chwościk... Nośnikiem dla zawieszki jest krawatka ze stali chirurgicznej oraz szary i różowy rzemyk...

Jeśli podoba się Wam moja biżuteria, to serdecznie zapraszam do sklepu Sutaszowe Cuda... i nie tylko... w sklepie internetowym Mała Fabryczka. Serdecznie zapraszam...

10 komentarzy:

  1. Cudny wisior, a kolory dobrane jak zwykle idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko :) W takim połączeniu szary pozostaje szarym, ale za to róż staje się mniej różowy :)

      Usuń
  2. Ja wiem czy jest przekombinowany? Myślę, że ma po prostu ciekawą formę :) i połączenie różu z szarym też jest zawsze dobre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bardzo wiedziałam, co mam zrobić z tym obszytym kocim okiem ;) I tak kombinowałam... A do różu tylko szary mi pasuje...

      Usuń
  3. WOW! Jest cudowny! Fakt, że dużo elementów, ale żeby od razu tam przekombinowany....? :D Nosiłabym! Chyba muszę szepnąć Mikołajowi o Małej Fabryczce.... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Neiti :* W takim razie zapraszam na zakupy :) Black Friday wkrótce... i rabat też...

      Usuń
  4. Jestem nim zachwycona :) Ma wszystko, co lubię - delikatny róż z szarością, ciekawą formę, chwościk, element metalowy... Cudeńko :) Napatrzeć się nie mogę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :) Cieszę się, że udało mi się zmieścić to wszystko, co lubisz, w jednym skromnym wisiorku ;)

      Usuń
  5. Bardzo ładnie wygląda:) I nawet w takim połączeniu róż jest znośny;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Natalio :) Zawsze staram się, aby moje różowe prace podobały się nawet tym osobom, które różu nie lubią :)

      Usuń