niedziela, 5 listopada 2017

I znów szarości...

Po sporej dawce kolorów (jak na mnie) powracam znów do bezpiecznych szarości.  Zaczynając wybierać materiały, bezwiednie odłożyłam na bok wszystkie koraliki szare i czarne. A było tego sporo... Potem wybrałam niektóre z nich i zaczęłam główkować, co też z nich uszyć. Jak zwykle pierwsze obszyte koralikami TOHO elementy wymusiły na mnie uszycie tego oto wisiorka...


Bardzo lubię nietypowe kształty, więc i tym razem nie mogłam się oprzeć chęci stworzenia jakiegoś  "cudaka".  Takie wychodzą mi chyba najlepiej... 
W wisiorku połączyłam ze sobą zarówno czarne ceramiczne łezki, srebrne matowe koraliki Dome i podobne w kolorze koraliki TULIP, lekko połyskujące hematytowe Tile Bead, no i oczywiście szare szklane kryształki rivoli.  Zapomniałabym o szklanych srebrnych kwiatkach... Wszystko to obszyłam koralikami TOHO 11/0 Metallic Hematite oraz 11/0 i 15/0  Ceylon Smoke.


I to tyle na dziś... Pędzę na Wasze blogi pooglądać, co u Was słychać i co udało się Wam stworzyć nowego... Pa, pa...

Jeśli podoba się Wam moja biżuteria, to serdecznie zapraszam do sklepu Sutaszowe Cuda... i nie tylko... w sklepie internetowym Mała Fabryczka. Serdecznie zapraszam...

11 komentarzy:

  1. Bez stresu Marzenko, klasyka sprawdza się zawsze, a zwłaszcza ta szara :) chyba wszyscy kochają szary 😄 bardzo fajny wisior, jak zwykle niebanalny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Judytko 😘 Po "szaleństwach kolorystycznych" 😜 w poprzednich postach chętnie wróciłam do mojego ukochanego koloru 😍 Dziś też pracuję z szarym, ale w parze z fioletem ametystu i różem kwarcu...

      Usuń
  2. Super jak zawsze, a kolor jak dla mnie idealny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Agnieszko 😘 Uwielbiam szary w mojej biżuterii, szafie i powoli przemalowuję na różne odcienie szarego ściany mego domostwa 😄

      Usuń
  3. Nie wiedziałam, że prowadzisz też sprzedaż! Świetne wieści :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Szarość zawsze wypada świetnie, a w takim wisiorze to już w ogóle cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu 😘 Szarość chyba nigdy mi się nie znudzi

      Usuń
  5. Jak zwykle pięknie dziękuję Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niepowtarzalny:) bardzo lubię takie biżutki

    OdpowiedzUsuń