czwartek, 4 sierpnia 2016

Biało - czerwono ... po raz drugi ...

Pamiętacie, jak miałam uszyć bransoletkę dla Truskawki na jedno z wyzwań ? I, że nic z tego nie wyszło ? Pozostały mi cztery ceramiczne kaboszony obszyte TOHO 11/0 w kolorze Opaque Lustered Cherry i 15/0 Opaque Navajo White. Z jednej pary powstały długie kolczyki (dla przypomnienia tu) a z drugiej zrobiłam wersję krótką (zresztą za radą Ani S. z bloga plonacemotyle.blogspot.com, której udzieliła mi na Instagramie). I dziś chcę Wam te kolczyki zaprezentować :))) Wymyśliłam sobie takie ...


Wzór prościutki, za to poszalałam z dołem. U dołu wiszą sobie szklane kryształki  i perełki oraz szklana kropelka. Kolczyki dostały bigle zamknięte ze srebra pr. 925.
Rzadko robię biżuterię, która występuje solo. Uwielbiam komplety i tu też nie mogło zabraknąć czegoś do pary. Wyszydełkowałam więc taką oto bransoletkę - gąsieniczkę ...


Teraz komplecik jest ... kompletny ...


Komplecik w barwach kibica jest teraz jak najbardziej na miejscu, gdyż jutro zaczyna się olimpiada i będzie on jak znalazł na starty polskich sportowców :) ... Będziecie oglądać ? Ja na pewno, chociaż na pewno powtórki, gdyż Rio znajduje się w innej strefie czasowej :(
Mam nadzieję, że ten komplet spodoba się Wam równie mocno jak poprzedni :) Więcej biżuterii w tych kolorach nie przewiduję :( No, może przy okazji następnego sportowego święta ...
Przesyłam wszystkim słoneczne buziaki, pozdrawiam i do ... następnego :)  Paaa ...

7 komentarzy:

  1. Kibicuj, kibicuj kochana, świetny kompletny komplecik ;)
    Pozdrawiam, buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anito :) A kibicować będę na pewno ... Pozdrawiam :)))

      Usuń
  2. Idealny komplecik pod każdym względem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba Twój komplecik :) Wzór bransoletki jest super, chociaż osobiście nie przepadam za takim zestawem kolorów. Może być na fladze, ale nie na Adze ;-) Kolczyki superanckie - wiele zyskały dzięki tym dyndałkom! Fajnie, że użyłaś kilku odcieni czerwonego :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Agnieszko :) Ja też nie bardzo lubię takie połączenia kolorystyczne. Miałam obszyte kaboszony, więc je wykorzystałam :) Wcześniej było Euro, a teraz olimpiada:) Przyda się taki komplet od czasu do czasu :) Na święta narodowe też jak znalazł :)

      Usuń
  4. Dziękuję Basiu :) Dawno nie robiłam gąsieniczek :(

    OdpowiedzUsuń