poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Na koniec wakacji ...

... kolorowe kolczyki z sutaszu. Tym kolorystycznym akcentem żegnam się powoli z latem i tymi nieznośnymi upałami. Do wykonania tych maleńkich kolczyków użyłam sznureczków sutaszu w kolorach zielonym, niebieskim, żółtym i czerwonym. Oczywiście pod kolor sznurków dobrałam TOHO. I tak znalazły się tu: Opaque Cornflower (niebieski), Opaque Sunshine (żółty), Opaque - Lustered mint Green (zielony) oraz Opaque - Lustered Cherry (czerwony).


Użyłam też koraliki Fire Polish w kolorze Opal Red. W środku kolczyka znajduje się kulka niebieskiego jadeitu. U dołu zawiesiłam  niebieski kryształek Swarovskiego.


I to tyle w temacie pożegnania wakacji. Jutro zaczyna się rok szkolny, a więc i trochę więcej obowiązków dla każdego rodzica. Kolczyki będą mi się kojarzyły ze swobodą, luzem i błogim lenistwem. Przez jesień i zimę zdążę za tym zatęsknić ... Pa, pa ...

2 komentarze: