piątek, 19 czerwca 2015

Takie tam ... drobiazgi ...

Dziś, tak jak obiecałam, post o bransoletkach. Pierwsza z nich to sznur turecki wykonany z koralików Fire Polish w kolorze Chrome. Bardzo ładne i rzadko spotykane. Jak tylko je zobaczyłam, to wrzuciłam do koszyka. Niestety kupiłam tylko jedną paczkę, gdy chciałam je kupić przy okazji następnych zakupów, już ich nie było. Wielka szkoda, będę ich szukać w innych sklepach. Wracając do prezentowanej bransoletki, do koralików Fire Polish dodałam MIYUKI 11/0 w kolorze Opaque Luster Cobalt. Oto ona ...


Druga jest równie ładna, wykonana z TOHO Takumi 11/0 Metallic Hematite  oraz MIYUKI 11/0 w pięknym satynowym kolorze Lava Red. Wzór w kwiatki znaleziony w sieci. 


I to tyle, żeby Was  nie zanudzić. Życzę miłego weekendu i pozdrawiam :) ...

P.S. bransoletki do nabycia w sklepie internetowym sutaszowecuda.otwarte24.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz