czwartek, 11 czerwca 2015

Kolia ...

Po kolczykach i bransoletkach przyszedł czas na coś na szyję. Zachwycił mnie niesamowicie naszyjnik Srebrzysta Noc autorstwa Weroniki Kaczor zamieszczony wraz z instrukcją wykonania w czasopiśmie BEADING Polska nr 03/2013. Postanowiłam zmierzyć się ze schematem i zrobić podobny. Wykonałam go z moich ulubionych TOHO 11/0 w kolorze Metallic Hematite. Dodałam także TOHO 15/0 w tym samym kolorze oraz SuperDuo Matte Hematite. 
Oto moja wersja naszyjnika ...


I zoom na szczegóły ...


Obecnie jestem w trakcie prac nad nowym egzemplarzem tego naszyjnika, ale w ciut innych, weselszych kolorach. Jak ukończę swoje dzieło to Wam natychmiast pokażę. 
Następnym razem znów powrócę do bransoletek, bo dużo ostatnio ich naszydełkowałam a potem ... zobaczymy. Zapraszam do oglądania i pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz