sobota, 20 czerwca 2015

Drobiazgi ... cz. 2

Dziś znów chcę Wam pokazać moje bransoletki. Tym razem w dość nietypowych, jak dla mnie, kolorkach. Obie wykonane na 5 koralików w rzędzie sznurem szydełkowo - koralikowym. 
Pierwsza wykonana z TOHO 11/0 w kolorze Rainbow Ballerina Pink. Baaardzo cukierkowa ... Troszkę dla przekory zawiesiłam przy jej zapięciu małą wiedźmę ... Bransoletka pięknie się mieni wszystkimi kolorami tęczy.


Dla kobietek z nietolerancją różu proponuję bransoletkę w białym kolorze ze srebrną poświatą. Wykonana z TOHO 11/0 Silver - Lined Crystal może być jednym z elementów biżuterii ślubnej. Jest bardzo delikatna, a zarazem bardzo wyrazista. Na pewno będzie przyciągała wzrok, nie tylko pań.


Mam jeszcze do pokazania kilka bransoletek, bo w przerwach przy większych projektach naszydełkowałam ich sporo. Postaram się jednak pokazać je pomiędzy innymi biżutkami, żeby nie było zbyt monotonnie.
Na dziś to wszystko, pozdrawiam wszystkich tu zaglądających i tradycyjnie zapraszam do komentowania :)

2 komentarze:

  1. Róż. .. no cóż :) nie po drodze nam razem :P
    Za to Silver Lined Crystal to jeden z moich ulubionych kolorów koralików Toho :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różowa bransoletka, to też nie moje klimaty, ale się zrobiła na róż ... i już :D. Myślę ostatnio bardzo dużo o połączeniu różu, w innym mniej krzyczącym odcieniu, z TOHO Gun Metal. Coś chyba się z tego wykluje ...:) Ta natomiast z TOHO Silver Lined Crystal pięknie się srebrzy i to jest to, co lubię ...:) Dzięki za komentarz, pozdrawiam ...

      Usuń