poniedziałek, 29 czerwca 2015

Burberra i pepitka

Dziś wracam znów do bransoletek, których ostatnio bardzo dużo naszydełkowałam. Jako pierwszą prezentuję burrberkę w klasycznym zestawieniu kolorystycznym:  Opaque - Lustered Beige, Opaque Jet, Opaque - Lustered Cherry oraz Opaque - Rainbow White. Wzór na bransoletkę, na 6 koralików w rzędzie, znalazłam w internecie a autorką wzoru jest CLAUDIA.


Druga burberrka powstała wg tego samego wzoru i z tych samych kolorów TOHO poza jednym. Tradycyjny w tym wzorze beż zastąpiłam szarym (TOHO 11/0 Ceylon Smoke). 


Wzoru na trzecią bransoletkę straszne się naszukałam w internecie. To klasyczna pepitka na 6 koralików w rzędzie - wzór znalazłam przez przypadek na blogu jpo-rekodzielo.blogspot.com. Do wykonania tego wzoru użyłam TOHO 11/0 - w kolorze Opaque White oraz Metallic Hematite.


Gdyby ktoś chciał wszystkie trzy bransoletki dostępne będą w sklepie sutaszowecuda.otwarte24.pl. Wystarczy kliknąć w zakładkę SKLEP w lewym górnym rogu bloga. Serdecznie zapraszam :))
Pozdrawiam ...

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Co ja się naszukałam tych wzorów w internecie, to tylko ja wiem. Mnie też te bransoletki bardzo się podobają i cieszą moje oczy ... Dziękuję za komentarz :)

      Usuń