poniedziałek, 7 stycznia 2019

Kolczyki i chusta w tych samych kolorkach...

Te kolczyki to efekt mojego zauroczenia kolorem włóczki, z której robiłam pierwszą chustę wg schematu... Ścieg granny, którym do tej pory wyszydełkowałam kilka chust, jest powtarzalny i robi się nim od początku do końca. Chusta, którą Wam pokażę, została zaprojektowana przez Kirsten Bishop i każdy rząd przerabia się inaczej... Czarna magia...  Z pomocą przyszedł mi niezawodny jutubek :) i teraz mam piękną chustę... I do tego podczas szydełkowania wpadłam na pomysł wykonania, w takich jak ona kolorach, kolczyków. Miałam pod ręką niedawno zakupione howlity  a reszta przyszła sama... :)


Długie łezki howlitu w kolorze intensywnego różu obszyłam koralikami TOHO 11/0 w kolorze Matte - Color Opaque Grey i Permanent Finish - Galvanized Orchid.  U dołu doszyłam fioletowe Fire Polish i obszyłam pikotkami, coś na kształt wachlarza i zakończyłam kryształkiem i kulką marmuru w kolorze fuksji. 
Użyte kolory są realnym odzwierciedleniem kolorów włóczki... Zresztą sami to zobaczcie...


Kolory przechodzą w inny stopniowo, co daje fajny efekt ombre...


Obecnie szydełkuję drugą w kolorze szarym i pomarańczowym... I mam pomarańczowe howlity :))) 

Wszystkiego dobrego w Nowym Roku 2019... 
Pa, pa...

16 komentarzy:

  1. Ha ha ha :D identycznie tą samą chustę robię co Ty i też cieniowaną włóczką, ale szary z niebieskim, tylko z powodu pracy nie mam tyle czasu i idzie mi jak krew z nosa... może jeszcze robimy z tego samego kursiku - to by dopiero była heca :D pozdrawiam serdecznie w Nowym Roku i wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że piękny wzór ? Ja na początku robiłam z filmikiem na YT a potem ze schematu graficznego... Dużo czasu pochłonęła mi ta chusta... Ale było warto... Wszystkiego dobrego :)

      Usuń
  2. Wcale Ci się Marzenko nie dziwię, że jesteś zauroczona kolorem włóczki. Jest boski. Tak samo, jak cała chusta :). I do tego kolczyki :). Ja się po prostu zakochałam w tym komplecie ♥.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Mnóstwa pomysłów i przede wszystkim czasu na ich realizację :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory tej chusty to nic... Poszłam na całość i teraz robię chustę z tęczowego motka... To dopiero będą kolory... Kolczyki też zamierzam zrobić pod kolor... Dziękuję Kasiu za życzenia i wzajemnie :*

      Usuń
  3. Chyba stęskniłam się za szydełkiem, patrząc na tą cudowną chustę, jaką stworzyłaś ;) Kolory są przepiękne i kolczyki idealnie do nich pasują. Boski komplet!
    Wszystkiego dobrego na Nowy Rok :) Niech się spełnią wszelkie marzenia i niech zdrówko dopisuje, a reszta się sama ułoży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :) Ja dopiero się uczę, ale efekty już mnie zachwycają. Na tyle, żeby pokusić się o zrobienie oversizowego sweterka. Tak więc od miesiąca nie uszyłam żadnej biżuterii, za to mam na szydle dwie chusty, wspomniany sweterek i szalik dla Mamy. Jak to wszystko pogodzić ? Tobie również życzę spełnienia marzeń i wszystkiego najlepszego :)

      Usuń
  4. Super wszystko wygląda, a chusta jest rewelacyjna i kolor i wzór, który podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko :) Kolor super, a wzór trudny, ale efektowny :)

      Usuń
  5. Chusta prezentuje się rewelacyjnie, te kolory i wzór pięknie współgrają, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Skoro chusta się podoba, to będzie więcej postów z moimi szydełkowanymi wyrobami. Postaram się też do każdej stworzyć coś biżuteryjnego :)

      Usuń
  6. Rewelacyjny komplet! Dzierganie pod kolor biżuterii i odwrotnie to może być nowy trend w modzie... :D Będę pamiętała, że byłaś pierwsza, która na to wpadła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Neiti :) Lubię nosić kolorystycznie pasujące do siebie rzeczy... Oj tam, oj tam... Na pewno ktoś przede mną wpadł na pomysł dopasowania do siebie biżuterii i części garderoby ;)

      Usuń
  7. Pasują idealnie, zarówno kolczyki jak i chusta będą przyciągać wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Natalio :) Właśnie taki efekt chciałam osiągnąć :)

      Usuń
  8. Nie mogę się zdecydować co piękniejsze - kolczyki czy chusta :) Majstersztyk :)

    OdpowiedzUsuń