poniedziałek, 14 maja 2018

Zielono mi...

Dawno mnie tu nie było. Czas posprzątać pajęczyny i pogonić pająki... Brr... Mój dłuuugi weekend majowy dobiegł końca i czas powrócić do codziennej rzeczywistości.  Miałam dużo czasu na szycie i, w międzyczasie, na szydełkowanie. Powstało kilka fajnych biżutków (kto zagląda na Instagrama, ten je widział). Na blogową stronę trafią dopiero za jakiś czas, gdy skończą mi się fotki wcześniej zrobionych prac. Dlatego też dziś na blogu zaległy komplecik... Soczyście zielony... majowy... Kolczyki i zawieszka...


Koraliki Dome obszyłam TOHO 11/0 Opaque - Lustered Mint Green i 15/0 Permanent Finish - Galvanized Aluminium. Do tego soczyście zielone, metaliczne Fire Polish i gotowe...


Kolczyki zawiesiłam na biglach ze stali chirurgicznej...


... a zawieszkę na krawatce z tej samej stali.

A Wam jak minęła majówka ? Twórczo ? Podzielcie się ... :) Pa, pa...

Komplecik dostępny  w sklepie internetowym Mała Fabryczka.

14 komentarzy:

  1. Zielone cudo!!:) mój ulubiony kolor:) U mnie majówka upłynęła z haftem w dłoni :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Natalio :) Pięknie Ci ten haft wychodzi :) Więc majówka udana ?

      Usuń
  2. Marzenko nie poznaję Cię ostatnio tak szalejesz z kolorami 😁 i bardzo mi się to szaleństwo podoba :) komplet jest przepiękny 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że napatrzyłam się na piękne kolorki u Ciebie i... się zaraziłam... Ponadto, ostatnio mam wesoły nastrój, i stąd też te wszystkie kolory u mnie...

      Usuń
  3. Ten komplecik od razu wpadł mi w oko przez te zieloności :) Piękny, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście zielonego nie noszę, ale ten odcień bardzo mi się podoba... I jak widać, Wam też :) Dziękuję :)

      Usuń
  4. Wspaniały komplecik, cudny odcień zieleni. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna zieleń :) Nie przepadam za nią, ale Ty pięknie ten kolor ujarzmiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten użyty przeze mnie odcień jest bardzo energetyczny, dlatego mi się tak podoba... ZA innymi kolorami zielonymi nie przepadam, tylko dlaczego ostatnio w mojej przesyłce z RS znalazł się jasnozielony i groszkowy ???

      Usuń