czwartek, 24 maja 2018

Na niebiesko...

A co powiecie na niebieski ? Po energetycznych kolorach zielonym i pomarańczowym, czas na lubiany przez większość biżuteryjek  i  równie energetyczny kolorek. Dziś mam dla Was niewielki koralikowy komplet. Komplety u mnie powstają seriami, więc jeszcze Was nimi podręczę... W kolejce czeka jeszcze czerwono - hematytowy i granatowo - złoty... Ale na razie... ten oto...


W komplecie są kolczyki i zawieszka. Wykonałam je z ceramicznych kobaltowych łezek, które oplotłam koralikami TOHO 11/0 Opaque Navy Blue i Hybrid Color Trends Metallic Sharkskin. W dolnej części kolczyków i zawieszki wkomponowałam kilka niebieskich i szarych Round Beads.


I, już tradycyjnie, kolczyki zawiesiłam na biglach ze stali chirurgicznej, zaś zawieszkę na krawatce z tej samej stali i na niebieskim łańcuszku kulkowym. Tu kolczyki w spoczynku... :)


A tu w zwisie ... :))))


Nie miejcie mi za złe, że moje posty są podobne jeden do drugiego, zawierają podobne sformułowania, ale po prostu nie mam czasu.  Kończę dwie prace na konkurs Royal Stone, a jeszcze chciałoby się poszydełkować... Ledwo ogarniam też Wasze blogi, jak mogę zostawiam komentarz, albo tylko podziwiam, chociaż czasami ze sporym opóźnieniem...
Moja aktywność w necie jest bliska zeru, o czym zawsze przypomina mi Facebook. Postaram się zmienić ten stan i  publikować posty systematycznie i oczywiście częściej do Was zaglądać... A póki co... Trzymajcie się ciepło... Pa, paaa...

11 komentarzy:

  1. Ja tam lubię komplety, więc możesz mnie nimi dręczyć ile dusza zapragnie ;) Niebieski lubię bardzo, więc i ten komplet przypadł mi do gustu, szczególnie to użycie round beads :) Trzymam kciuki za konkursy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro tak, to pomęczę nie tylko Ciebie, Kasiu :) I będzie mi miło z tego powodu ;) Dzięki za miłe słowa pod adresem kompletu i cieszę się, że będziesz trzymać kciuki :*

      Usuń
  2. Dla mnie bomba, tym bardziej, że sama nie potrafię tak "oplatać" więc lubię oglądać Twoje "oplotki" :) A kolor zdecydowanie mój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Agnieszko :) Jakbyś spróbowała haftu koralikowego, to na pewno byś sobie z nim poradziła. Przecież Jesteś bardzo zdolna :)

      Usuń
  3. Niebieski zawsze :) Mogę oglądać biżuterię całymi seriami w różnych wariantach kolorystycznych ,bo często kolor nadaje temu samemu projektowi całkowicie inny wygląd :) I sama też lubię robić różne wresje kolorystyczne :D Komplet pięknie zrobiony i świetny pomysł z niebieskim łańcuszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że niebieski to ulubiony kolor większości z Was :) I prawda, że kolor zmienia ten sam projekt. Do tej pory wykonywałam biżuterię tylko w jednym egzemplarzu, a teraz, jak wspomniałam seryjnie :) Mimo, że to nadal ten sam projekt, to dzięki zmianie koloru, jest jedyny w swoim rodzaju :) I uwielbiam kolorowe, kulkowe łańcuszki :)

      Usuń
  4. I mnie możesz pomęczyć zarówno kompletami, jak i niebieskim kolorem ;) Zwłaszcza w takim ślicznym wydaniu :). Jeśli Cię to Marzenko pocieszy, to i moja aktywność w sieci jest prawie bliska zeru. Może niedługo się to zmieni ;) A Twoich prac, będę wypatrywać w albumie konkursowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To będę Cię, Kasiu, męczyć i kompletami i kolorem niebieskim ;) Chyba wszystkie mamy mało czasu na nasze robótki, więc wybieramy je zamiast pisania postów, robienia zdjęć i wrzucania do netu... Przydałoby się rozciągnąć dobę o kilka extra godzin ;) Cieszę się, że będziesz zaglądać do albumu konkursowego...:*

      Usuń
  5. Cudowny komplet, boskie kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też ten odcień najbardziej odpowiada... Koniecznie zajrzyj do wszystkich albumów konkursowych, Basiu :) Moje prace znajdziesz w albumie "Sutasz" i "Beading" ;)

    OdpowiedzUsuń