środa, 28 lutego 2018

Naszyjnik z agatem i... tutorial...

Naszyjnik ten powstał już jakiś czas temu,  w trakcie trwania konkursu dla blogerów Polecam RoyaLOVE. Na podstawie tego naszyjnika pokazywałam jak wykonać sznur St. Petersburg Chain. Tutorial na ten efektowny nośnik do zawieszek znajdziecie na blogu Royal Stone.


Sporych rozmiarów agat, w pięknych kolorach, od fioletu aż po kilka odcieni różu, obszyłam TOHO 11/0 Marbled Opaque Light Blue/Amethyst i Ceylon Petunia oraz Miyuki  Delica 11/0 Opaque Violet Dyed. Agat był zawieszką, więc w miejscu otworu umieściłam metalową podkładkę i fioletowy koralik RoundBeads. Tył zawieszki podkleiłam szarą ekoskórką i obszyłam koralikami.


Sznur St. Petersburg Chain wykonałam z koralików TOHO 11/0 w kolorach Marbled Opaque Light Blue/Amethyst i Ceylon Petunia.


Naszyjnik z agatem dostępny jest w butiku Sutaszowe Cuda w sklepie internetowym Mała Fabryczka.

Nie zamarzacie ??? Trzymajcie się cieplutko... Pa, pa...

5 komentarzy: