niedziela, 4 lutego 2018

Modny fiolet II...

W poprzednim poście wspominałam, że w starym roku, zanim oficjalnie fiolet stał się modnym kolorem, machnęłam dwie pary kolczyków. Pierwsza bardzo się Wam spodobała, ciekawe co powiecie o drugiej... Kolczyki są częścią fioletowo - szarego kompletu...


Trzy jasnofioletowe koraliki DOME obszyłam TOHO 11/0 w kolorze Matte - Color Opaque Gray i  Miyuki Delica  Opaque Violet Dyed. Pomiędzy sznureczki sutaszu wszyłam jeszcze TOHO 11/0 Higher - Metallic Grape i kilka sztuk koralików Jablonex (nazwy koloru brak). W komplecie znalazły też swoje miejsce różowe Fire Polish, fasetowane kulki jadeitu oraz spore szklane oponki, mieniące się różnymi kolorami.


Elementy wykończeniowe kompletu (bigle i krawatka) wykonane są ze stali chirurgicznej.


Nieczęsto pokazuję doopkę mojej biżuterii, ale tym razem zrobię wyjątek. To ze względu na piękny odcień fioletu cieniutkiego filcu, którym podkleiłam kolczyki i zawieszkę. Prawda, że piękny ?


Niech ultra fiolet będzie z Wami ;)

Komplet dostępny jest w moim sklepie Sutaszowe Cuda... i nie tylko... w Małej Fabryczce. 

7 komentarzy:

  1. Trendy czy nie trendy, ale ja fiolet uwielbiam i chyba nigdy mi się ten kolor nie znudzi. A kolczyki są śliczne :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu :* Mnie fiolet jeszcze się nie znudził, pomiędzy jednym a drugim wpisem uszyłam jeszcze jedną parę kolczyków. Na wykończenie czeka jednak wisiorek do kompletu ...

      Usuń
  2. Ten komplecik też prezentuje się przepięknie. A sama forma przypomina mi ludzika z grubym brzuszkiem i uniesionymi rękoma ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :) Te sutaszowe wywijasy dają pole do popisu dla wyobraźni ;) Ostatnio uszyte przeze mnie kolczyki wyglądają jak małe małpki z otwartymi buziami... ;)

      Usuń
  3. Dziękuję Basiu :* To połączenie i mnie bardzo odpowiada, zresztą... każde z szarym jest moim ulubionym ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze perfekcyjne wykonanie, kolor urzekający, a wszystko razem tworzy niezwykły komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko :* Są różne odcienie fioletu, ale ten szczególnie mi się podoba...

      Usuń