sobota, 30 września 2017

Nieboskłon... prawie...

Ten wykonany przeze mnie, już jakiś czas temu, wisiorek idealnie wpasował się we wrześniowe wyzwanie Szuflady - NIEBOSKŁON. Utrzymany jest w kolorach zmieniającego się, w zależności od pogody i pory roku, nieba i w dodatku z kamieniem Noc Kairu, który z powodzeniem, może imitować nocne niebo pełne gwiazd. Taki oto jest mój Nieboskłon...


Sporą łezkę Nocy Kairu obszyłam koralikami TOHO 11/0 Ceylon Forget-Me-Not i 15/0 Metallic Hematite. Dodałam super Duo w kolorze Metallic Suede Blue naprzemiennie z TOHO Ceylon Forget-Me-Not. Ostatni koralikowy rządek stanowią Fire Polish w dwóch kolorach Luster - Sky Blue Coral oraz Metallic Suede Blue.


Wisiorek, który z racji, że kamień główny ma kształt łezki, po dodaniu koralików łezką pozostał, wydłużyłam za pomocą kuleczki i kropli, także Nocy Kairu. Jako nośnika użyłam krawatki i łańcuszka kulkowego ze stali chirurgicznej.


Niniejszym zgłaszam mój niebieski wisiorek na wyzwanie Szuflady - NIEBOSKŁON.


11 komentarzy:

  1. Piękny! Widziałaś kiedyś nocne burzowe niebo nad morzem? Właśnie taki ma kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki 😘 Nigdy nie widziałam burzowego nieba nad morzem 😞 Ale tak właśnie je sobie wyobraziłam 😄

      Usuń
  2. Marzenko, dałaś swojej Nocy Kairu piękną oprawę i tym samy stworzyłaś śliczny wisiorek :) Powodzenia w wyzwaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu 😘 Za miłe słowa pod adresem wisiorka i życzenia powodzenia w wyzwaniu 😘😘😘

      Usuń
  3. Fiu, kawał świetnego projektu! Cały wisiorek skrzy się i mieni, jak niebo za miastem w bezchmurną noc :) No i niezależnie od wyniku konkursu, jesteś bogatsza o kolejną wspaniałą ozdobę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze Marzenko perfekcyjny dobór kolorów i wykonanie :) Wisior jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny wisior :) Uwielbiam Noc Kairu i cierpiałam ciężko, kiedy się zorientowałam, że to nie jest produkt natury ;) Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu :) Naturalny czy syntetyczny, zawsze będzie jednym z moich ulubionych :) Pięknie się mieni i świetnie się prezentuje w każdym projekcie, czy to koralikowym czy sutaszowym :*

      Usuń
  6. Dzięki Basiu :* Piękne są, niezwykłe :) Takie właśnie, jak nocne niebo :)

    OdpowiedzUsuń