czwartek, 20 lipca 2017

Szaro - żółty wisiorek...

Postanowiłam urozmaicić kolorystykę moich prac i dziś prezentuję wisiorek w kolorze żółtym... ze sporym dodatkiem szarego 😄 Właściwie... w kolorze szarym z dodatkiem żółtego... Zresztą same zobaczcie w jakim kolorze...


Trzy żółte rivoli , trzy łezki jadeitu oraz dwa kwadraciki turkusu oplotłam koralikami TOHO 11/0 i 15/0 Metallic Hematite oraz Matte - Color Opaque Gray. Dodałam szare szklane kuleczki, szare Fire Polish i odrobinę TOHO 11/0 Opaque - Lustered Dandelion. Swoje miejsce znalazły tu też srebrne, szklane kwiatki oraz kulki żółtego jadeitu.


Dół wisiorka przyozdobiłam jadeitową kuleczką i sporą kroplą jadeitu, a całość zawiesiłam na krawatce ze stali szlachetnej i szarym łańcuszku kulkowym... Swoją drogą mam chyba do nich słabość... Znaczy... do łańcuszków kulkowych 😄


Obiecałam inny kolor wisiorka niż nudny czarny i szary... I jest żółty, a że w towarzystwie szarego, to już inna historia... Nic nie poradzę, że te dwa kolory bardzo lubię i ich nadużywam...
To co ? Następny wisiorek może być fioletowy ? Pa, pa...

12 komentarzy:

  1. Cudny i te kolory! Żółty bywa problematyczny, ale Tobie udało się go okiełznać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Joasiu :* Żółty jest fajnym i ciepłym kolorkiem, ale żeby nie przesadzić dodałam duuużo szarego...

      Usuń
  2. Ja osób i za żółtym nie przepadam, ale tak go pięknie ubralas,że wygląda bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię ten kolor, ale nieczęsto noszę :( A ten wisiorek z szarym nosiłabym bardzo często ... Bardzo przypadł mi do gustu :)

      Usuń
  3. A ja bardzo lubię połączenie żółci z szarością, więc wisiorek od razu bardzo mi się spodobał :)). Chociaż i fioletowym nie pogardzę ;) Spod Twoich rąk Marzenko, zawsze wychodzą ciekawe i śliczne prace.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :* Mam nadzieję, że fioletowy też Ci się spodoba :) Nie będzie tak okazały jak szaro - żółty, ale jeśli jesteś miłośniczką fioletu, na pewno wpadnie Ci w oko ;)

      Usuń
  4. Śliczny wisior, a połączenie kolorów idealne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko :) Myślę, że szary pasuje tu idealnie :)

      Usuń
  5. Prezentuje się świetnie, połączenie żółtego i szarego też lubię, chociaż jeszcze nie miałam okazji się w nie pobawić ;) Strasznie lubię Twoje prace, potrafisz w nich łączyć kamienie z pozoru nie nadające się do połączenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😘 Szary i żółty to wdzięczne kolorki, polecam... Czasami połączenie kamieni i szklanych kaboszonów wystawia na próbę moją cierpliwość, ale naprawdę warto...

      Usuń
  6. Kolorki pasują do siebie idealnie :) a i kształt bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń