czwartek, 15 września 2016

W kolorze granatu i mięty ...

Od dawna chodziło za mną to połączenie kolorystyczne. Doczekało się realizacji, gdy kupiłam piękne fasetowane  kryształki w kolorze mięty. Szybciutko zebrałam potrzebne materiały i oto co z nich wyczarowałam ... 


Komplet składa się z kolczyków i wisiorka. Wspomniane kryształki oplotłam koralikami TOHO 11/0 Ceylon Celery oraz 15/0 w kolorze Nickel. Pomiędzy granatowe i miętowe sznureczki sutaszu wszyłam zielone kuleczki awenturynu, maleńkie perełki Swarowskiego w kolorze granatu, koraliki Fire Polish i miętowe szklane kuleczki. Kolczyki różnią się odrobinę od wisiorka. U dołu zawiesiłam w nich szklane kryształki w kolorze zielonym i granatowym oraz niebieską kropelkę. Bigle są ze srebra pr. 925.


W wisiorku zastosowałam  zieloną taśmę cyrkoniową i niebieską szklaną perełkę o kształcie oliwki. Dodałam ozdobną krawatkę w kolorze srebrnym a za nośnik służą dwa  skręcane sznureczki w kolorze sutaszu.


Teraz zaczęło chodzić za mną inne połączenie kolorystyczne, które właśnie zaczęłam realizować. Zanim jednak ujrzy ono światło dzienne, zaserwuję Wam coś koralikowego ... tak dla urozmaicenia ... Mam nadzieję, że się Wam spodoba ...

Zostawiam Was z komplecikiem, pozdrawiam i przesyłam buziaki ... i do następnego ... wkrótce ... pa, pa ...

11 komentarzy:

  1. Ojej Marzenko prześliczny:) Bardzo mi się ten układ podoba:) i ciekawie pokombinowałaś z połączeniem tych kolorów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Natalio :) Nie dawało mi spokoju to połączenie kolorystyczne :) Wyszło ładnie, więc jeszcze coś w tych kolorach stworzę :)))

      Usuń
  2. Super połączenie tych kolorków, a komplecik jak zwykle przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Basiu :) Pierwszy raz mi się to zdarzyło ;) Tak naprawdę to wolę sprawdzone i spokojne zestawienia kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny komplet - taki soczysty, że aż ślinka cieknie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne kolorki. Niesamowicie mi się podoba ten komplet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elfie :) Połączenie tych kolorków to był strzał w dziesiątkę :)

      Usuń