piątek, 12 lutego 2016

Zawieszka ... trójkąt ...

Powoli zaczynam się ogarniać, więc mam chwilę na napisanie posta. Praca na konkurs Royal Stone Kalendarz 2017 wykonana. Pozostało tylko wysłać zgłoszenie i koniec ... Wymianka z Natalią z bloga Zaczarowany Papier na finiszu ... Mogę więc pokazać Wam zawieszkę, którą zrobiłam w ramach odprężenia. Wykonałam ją na postawie tutoriala z YouTube. Robi się ją miło i przyjemnie, no i oczywiście szybciutko :) Oto zawieszka ...


Do jej wykonania użyłam TOHO 11/0 w kolorze Metallic Hematite oraz Opaque - Rainbow White. W środeczku trójkąta znajduje się szklany kryształek w kolorze crystal white. Dodatkowo w zawieszce umieściłam trzy sztuki bicone i jeden kryształek, wszystkie od Swarovskiego :)
Docelowo zawieszka będzie zawieszona na hematytowym łańcuszku żmijce, ale z braku mojego czasu nie znalazł się on na zdjęciu. Zawieszka bardzo mi się podoba, więc nie wykluczam, że powstaną inne w różnych wersjach kolorystycznych ...

I co o niej sądzicie ? Podoba się Wam ? Piszcie śmiało... Ja zaś pozdrawiam Was cieplutko i ... do następnego ... :)))

6 komentarzy:

  1. Fajna ta zawieszka:) Ja też już mam bliżej niż dalej przy naszej wymiance;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Natalio :) Mnie pozostały drobiazgi do dokończenia :) Finał w tym tygodniu :)))

      Usuń
  2. Ciekawa zawieszka :) mi się też marzy trójkąt tylko taki pusty w środku. Ale jakoś nie mogę się zabrać ;P Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu :) Ja też marzę o trójkącie, takim pustym w środku, ale muszę się najpierw nauczyć cubic raw. A czasu brak na naukę :( Buziaki :***

      Usuń
  3. Śliczna zawieszka , mimo chyba niewielkich rozmiarów jest efektowna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Agnieszko :) A zawieszka należy chyba do średniaków :) Boczek trójkąta to 4 cm :) Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń