wtorek, 19 lutego 2019

Zielone ceramiczne kaboszony...

Przeszukując kolejne gablotki z koralikami w moim ulubionym sklepie stacjonarnym, natrafiłam kiedyś na szklane łezki w kolorze jasnej zieleni. Nic szczególnego, ale od razu w mojej głowie pojawił się projekt biżuterii... Zostawiłam wszystkie zaczęte robótki i wzięłam się jego realizację... Też tak macie ?


Trzy ceramiczne kaboszony obszyłam TOHO 11/0 w kolorze Hybrid ColorTrends: Metallic Lapis Blue, Opaque Lustered Mint Green oraz 15/0 Nickel. Dookoła rządek zielonej taśmy cyrkoniowej i dwa dodatkowe z TOHO... Jeszcze tylko obszycie pikotkami i upolowane przeze mnie łezki zawisły w komplecie.


W komplecie jest jeszcze zawieszka, taka sama jak  kolczyki, z małym wyjątkiem... Zabrakło mi do jej wykonania niebieskiego kryształka ;) Zawiesiłam ją na krawatce ze stali chirurgicznej.


Bardzo lubię to połączenie kolorów... Soczysta zieleń i piękny odcień niebieskiego... Obecnie dziergam sobie sweterek w podobnych kolorkach i dodatkowo w połączeniu z fuksją... Wyobrażacie sobie ten zestaw kolorystyczny ? Popatrzcie...


I  jak Wam się podoba ? Może być to zestawienie kolorów ?

8 komentarzy:

  1. Ten śliczny komplet będzie Ci pasował do sweterka w obłędnych kolorach :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :* Bałam się tej fuksji przy granacie i zieleni, ale chyba jest ok...

      Usuń
  2. oooo, super kolory, wiosna idzie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że do wiosny zdążę sweterek dokończyć...

      Usuń
  3. To połączenie zielonego i niebieskiego dało piękny efekt, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To połączenie stało się moim ulubionym...

      Usuń
  4. Cudny komplet, zieleń z niebieskim pięknie razem wyglądają :) Sweterek wyjdzie bardzo radosny, w sam raz na wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oszałamiające połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń