wtorek, 2 października 2018

Agat w brązowym ubranku...

Do projektu biżuterii na konkurs Royal Stone nauczyłam się robić koralikowe kwiatki... oczywiście wg tutoriala zamieszczonego na ich blogu. Wyplotłam kilkanaście w różnych kolorach, nie wszystkie wykorzystałam... Jednak je zachowałam i teraz od czasu do czasu umieszczam w moich pracach. Gdy w moje łapki wpadł ten śliczny pomarańczowy agat, postanowiłam go ubrać w brąz... I akurat miałam gotowy brązowy kwiatek... Więc jest... kwiatek w wisiorku...


Do oplecenia agatu użyłam brązowych TOHO 11/0 Inside - Color Montana Blue/Oxblood Lined, pomarańczowych Opaque Lustered Pumpkin oraz złotawych 15/0 Permanent Finish Galvanized Aluminium. Agat jest zawieszką, więc w miejscu, gdzie można zamontować krawatkę wszyłam kwiatek z TOHO 15/0 Gold - Lustered African Sunset i  listkami z TOHO 11/0 Permanent Finish - Galvanized Green Teal :) Dodatkową ozdobą z boku zawieszki są szklane RoundBeads w dwóch kolorach: złota i brązu. Spod kwiatka wychodzi jeszcze jedna ozdoba... Coś na kształt gałązki :) z koralików RoundBeads i TOHO.


Wisiorek wyszedł w bardzo jesiennych kolorkach, przecież już  jesień się zaczęła...


Wisiorek zawiesiłam na krawatce ze stali chirurgicznej w kolorze złota oraz pomarańczowym łańcuszku kulkowym.

Wszystkim Wam życzę słonecznej i pięknej jesieni w kolorach,  jak mój wisiorek... Pa, paa...

9 komentarzy:

  1. Przepiękny wisiorek, wprost idealny na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :) Idealny dla miłośniczek wszelkiej maści brązów :)

      Usuń
  2. Zachwycający ♥! Piękny kamień dostał piękną oprawę i powstał cudowny wisior :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu za miłe słowa :) Agatom z reguły wystarczy samo obszycie koralikami, są piękne same w sobie... Trochę zaszalałam z tym kwiatkiem ;)

      Usuń
  3. Dzięki Basiu :) Mam nadzieję, że taka właśnie będzie :) Okna muszę umyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastycznie ubrałaś ten agat!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie go oprawiłaś, kojarzy się z piękną jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Natalio :) A jesień mamy piękną tego roku... Jak do tej pory... :)

      Usuń