środa, 18 kwietnia 2018

Wiosna...

Ruszył kolejny konkurs Kalendarz Royal Stone 2019. Tym razem z góry znamy tematy kolejnych kalendarzowych inspiracji, ale żeby nie było zbyt łatwo, każda inspiracja ma swoją kolorystykę do której trzeba się dostosować. Royal Stone postawił na pory roku i stąd nazwa pierwszej inspiracji WIOSNA.



Z zadanej palety barw wykorzystałam wszystkie i od razu też wiedziałam, jaką  formę ma mieć wymyślony przeze mnie naszyjnik. Jak wiosna, to oczywiście kwiaty i zielone liście. Forma naszyjnika jest w 3D dzięki wykonanemu przeze mnie pnączu, wypukłym kwiatom i liściom. Ja tak ją widzę...
W mojej pracy wykorzystałam łezkę i okrągły kaboszon rodonitu, szklane kryształki (wrzeciona), koraliki RoundBeads, jadeity i howlit oraz koraliki TOHO w kolorach: 15/0 Ceylon Innocent Pink, 15/0 i 11/0 Ceylon Gladiola, 11/0 Opaque - Rainbow Turquoise, 11/0  Ceylon Peach Cobler, 11/0 Opaque - Lustered Sour Apple i Opaque - Rainbow Mint Green.
Moja praca znajduje się w albumie BEADING. Tu możecie obejrzeć wszystkie koralikowe prace i zagłosować na tą, która Wam się podoba.


Pooglądajcie i zagłosujcie :)
Miłego dnia ...

12 komentarzy:

  1. Prześliczny naszyjnik! Jak się na niego patrzy, od razu robi się wiosennie i ciepło na sercu :) Trzymam za niego kciuki, Marzenko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu za miłe słowa :* Naszyjnik stoi u mnie na biurku i jak na niego zerkam, to się uśmiecham :) Taki kolorowy poprawiacz humoru ;)

      Usuń
  2. Bardzo mi się podoba forma 3D!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny! Wiosenny, kolorowy, radosny :) Podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :) Taka powinna być wiosna i starałam się, aby mój naszyjnik też taki był :)

      Usuń
  4. Cudny, mnóstwo pracy i serca w niego włożyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Agnieszko :* Narobiłam się przy nim co niemiara, bo za bardzo nie chciał współpracować ;)

      Usuń
  5. Piękny naszyjnik! Takie wiosenne kolory nieczęsto się w Twoich pracach widuje ;-) Bardzo mi się podoba ta przestrzenna forma! Trzymam za Ciebie kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko :* Takie kolory, to u mnie tylko w pracach konkursowych ;) Na co dzień szarości... A forma też wymyślona na potrzeby konkursu...

      Usuń
  6. Bombowy naszyjnik, mega mi się podoba. Prawdziwe dzieło sztuki. :)))

    OdpowiedzUsuń