poniedziałek, 18 grudnia 2017

Wisior z zoisytem...

Jeszcze zanim pokażę bombki i wianki świąteczne, jakie udało mi się w tym roku wykonać, bohaterem posta uczynię ten oto wisiorek z pięknych kamieni zoisyt z rubinem... To dla wszystkich fanek fioletu... z odrobiną zieleni i mięciutkim chwostem...


Trzy kamienie wspomnianego zoisytu oprawiłam koralikami TOHO 11/0 i 15/0  w kolorze Higher - Metallic Grape. Dookoła  wszyłam zieloną taśmę cyrkoniową i odrobinę zieleni w postaci TOHO 11/0 Opaque - Lustered Mint Green przemyciłam w pikotkach...


U dołu zawiesiłam mięciutki, fioletowy chwost, a całość zawisła na fioletowym łańcuszku kulkowym i krawatce ze stali chirurgicznej.



Wisiorek, jak i inne Sutaszowe Cuda możecie nabyć w sklepie internetowym Mała Fabryczka (wejście z bloga).

Ponadto przypominam o kończącym się konkursie POLECAM RoyaLOVE. Jeszcze do końca grudnia w Royal Stone możecie zakupić royalowe cudeńka  z rabatem, wpisując w koszyku kod: SUTASZOWE12. Serdecznie polecam...

11 komentarzy:

  1. Nie będzie to elokwentne wielce, ale powiem tylko jedno - ŁAŁ. Cudeńko, uwielbiam fiolet, a zieleń idealnie go podkreśla!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszelkie skróty słowne mile widziane ;) Dziękuję Kasiu :*** A co do kolorków, to te ostatnie narzucił mi sam zoisyt ;)

      Usuń
  2. Super jak zawsze :) A kolorki super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko :) Bardzo lubię taki konkretny fiolet i soczystą zieleń :) Razem ładnie się komponują :)

      Usuń
  3. Cudny wisior :) Wszystko idealnie do siebie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie dobrane kolory i bardzo ciekawa forma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię to połączenie kolorystyczne a zoisyt to cudny kamień :)

      Usuń
  5. Dzięki Basiu :* Lubię, jak coś się błyszczy i dynda ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. W sumie taki wisiorek jak mi się wydaje pasuje do każdej stylizacji. Jak robiłam niedawno kilka nowych wisiorków z półfabrykatów jubilerskich https://pl.silvexcraft.eu/ to myślę, że starczą mi na trochę czasu.

    OdpowiedzUsuń