wtorek, 12 grudnia 2017

Słonecznie...

Naszyjnik ten powstał jeszcze latem, gdy kolor żółty kojarzył się ze słońcem, wakacjami i błogim lenistwem na urlopie... Teraz jest szaro, buro za oknem i każdy marzy o słoneczku... Wiem, wiem... Powinnam pisać o zbliżających się świętach, piernikach, ozdobach na choinkę i zdecydowanie pokazać coś w zieleni z czerwienią na dodatek... Więc trochę przekornie... u mnie dziś rządzi żółty...


Dość sporych rozmiarów łezkę z masy perłowej obszyłam koralikami Toho 11/0 Opaque Sunshine oraz 15/0 w kolorze Nickel. Pomiędzy sznureczki słonecznego sutaszu wszyłam te ostatnie koraliki, tylko w większym rozmiarze. Wykorzystałam tu też kilka Fire Polish w kolorze Argentic i Luster -  Opaque Yellow. A... są jeszcze dwa metalowe... guziki ???


Do zawieszki dorobiłam dwa podwójne sznury St. Petersburg Chain i na nich zawiesiłam element główny.


Mam nadzieję, że nie macie mi za złe, święta za pasem a ja tu o słońcu, urlopie i takich tam... W następnym poście postaram się pokazać Wam ozdoby świąteczne, które udało mi się wykonać w tym roku. 

A tymczasem przypominam o 12 % rabacie w sklepie Royal Stone z kodem: SUTASZOWE 12, a jeśli nie macie pomysłów na prezenty dla najbliższych lub dla siebie to zapraszam do sklepu Sutaszowe Cuda w sklepie internetowym Mała Fabryczka (wejście do sklepu z bloga). Tam, aż do świąt, możecie kupić wykonaną przeze mnie  biżuterię z 20 % rabatem. Zapraszam serdecznie...

9 komentarzy:

  1. I bardzo dobrze, że jest tak słonecznie :) Jak sobie pomyślę o świątecznej zieleni z czerwienią, to mi skóra cierpnie, bo ja jeszcze w proszku w przygotowaniu do świąt. A na wisior tak miło popatrzeć. Jest cudowny! Wlałaś Marzenko trochę lata w me serce ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu za miłe słowa :) U mnie z przygotowaniami spokojnie, w tym roku jadę na święta do Mamy, więc roboty mam w minimalnym zakresie ;)

      Usuń
  2. Cudny naszyjnik, kolorki rzeczywiście słoneczne i letnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Agnieszko :) Tak jakoś mnie naszło na żółty... Staram się urozmaicać moje prace kolorystycznie... nie tylko szary i czarny jest w palecie barw...;)

      Usuń
  3. Jest cudowny :) wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny naszyjnik w cudownych kolorach. Bije od niego optymizmem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki Basiu :) A więc koraliki w dłoń... ;)

    OdpowiedzUsuń