poniedziałek, 20 lipca 2015

Tęczowo i wężowo ...

Pozostając w wakacyjnych klimatach dziś dwie kolorowe bransoletki. Pierwsza w kolorkach tęczy. Wzór zaczerpnęłam z bloga jpo-rekodzielo.blogspot.com. Bransoletka na sześć koralików w rzędzie składa się z sześciu kolorów TOHO 11/0: Ceylon Frosted Innocent Pink, Opaque - Lustered Cherry, Opaque - Lustered Pumpkin, Opaque Sunshine, Opaque - Rainbow Sour Apple, Opaque - Lustered Turquoise oraz MIYUKI Opaque Luster Cobalt.


Druga bransoletka ma nieco spokojniejsze kolory. Użyłam tu tylko trzech kolorów TOHO 11/0, a mianowicie Opaque Jet, Matte - Color Gun Metal oraz Opaque - Lustered Pumpkin. Autorką wzoru (imitującego wężową skórkę) jest VITALINNA. Do bransoletki doczepił się mały wężyk ...


Mam jeszcze kilka wężowych wzorków, niedługo przyjdzie na nie czas i powstaną nowe bransoletki. Żeby jednak Was nie zanudzić, będę je dawkowała stopniowo, pokazując pomiędzy nimi inne moje biżutki. Pozdrawiam słonecznie, choć deszcze i wichury ...;) Do następnego ...

2 komentarze:

  1. Kolorowa bransoletka jest bardzo ładna ale to nie moje klimaty :P za to wężowa :) he he he to jest to co tygryski lubią najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta kolorowa powstała pod wpływem chwili, robiłam dwa tęczowe komplety na zamówienie i bransoletka wydziergała się "przypadkiem" :) ... Druga też jest bliższa memu sercu ;) Dziękuję

      Usuń