sobota, 11 kwietnia 2015

Kolczyki z kryształkami Swarovski ...

Dziś w roli głównej przepiękne kryształki Swarovski w dwóch równie pięknych kolorach. Pierwsze to Rivoli w kolorze Siam (czerwony) oplecione TOHO 15/0 Silver - Lined Gray oraz 11/0 Silver - Lined Ruby. Piękne kolory ...


Kolejna para kolczyków to również Rivoli Swarovskiego tyle, że w kolorze Aquamarine (niebieski) oplecione TOHO 15/0 Silver - Lined Dark Aqua oraz 11/0 Nickel. Ach jakie  piękne ...


Tu obie pary na  biglach ze srebra pr. 925. 


Wybaczcie mi zachwyt, ale która z nas nie kocha Swarovskiego za piękny szlif kryształków ? W Białymstoku nie tak dawno został otwarty butik tej marki i wierzcie mi, że żadna kobieta nie przechodzi obok niego obojętnie. Wystawa przyciąga jak magnes blaskiem kamieni oprawionych w złoto i srebro. Jest co oglądać i czym się zachwycać, bo na kupno nie każdego stać. Kolczyki, które Wam dziś zaprezentowałam są w zasięgu każdej z nas i będą piękną ozdobą każdego ubioru (poza dresami oczywiście ...))

Jeśli ktoś chce przygarnąć niebieskie (czerwone są moje i tylko moje :) ...) zapraszam do sklepu sutaszowecuda.otwarte24.pl. Wystarczy kliknąć w lewym górnym rogu i już ... Serdecznie zapraszam do sklepu ...

A niedługo nowa porcja kolczyków z kryształkami Swarovski ... Pozdrawiam  ... :)

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Urszula Adamska20 grudnia 2018 09:26

    Bardzo ładne są te twoje kolczyki i mi się osobiście podobają. Jednak ja mam jeszcze jedną słabość i jest nią srebro. Dlatego duże srebrne kolczyki https://modino.pl/Kolczyki-26-mm-Leaf-liscCAL-Swarovski-Elements-srebro-proba925 wraz z kryształami Swarovskiego są moim ideałem.

    OdpowiedzUsuń