niedziela, 26 kwietnia 2015

Jadeity purpurowe otulone w srebro ...

Jadeity te próbowałam wiele razy opleść różnymi kolorami koralików TOHO.  Oplatałam i prułam, gdyż za każdym razem nie o taki efekt mi chodziło. Wreszcie w sklepie znalazłam kolor, który najlepiej podkreślił przepiękny kolor kamieni. Mowa o TOHO 11/0 Permanent Finish - Galvanized Blue Slate. Kolor ten przy purpurze jadeitu wygląda jak srebro. Aby nie było zbyt monotonnie dodałam do całości odrobinę 11/0 Opaque Lustered Cherry oraz 15/0  Metallic Hematite i kilka TOHO HEX w tym samym kolorze. Kolczyki wyszły mi takie ...


A tak wisior, który zawiesiłam na łańcuszku z koralików wyplecionych z TOHO  Permanent Finish - Galvanized Blue Slate oraz  Opaque Lustered Cherry.


Dzięki dobraniu takich właśnie kolorów komplecik wyszedł bardzo elegancki. Będzie idealnym dodatkiem do czerwonej lub szarej sukienki, o małej czarnej nie wspomnę ;) ...


Co myślicie o tym kompleciku ? Podoba się Wam ? Komentarze mile widziane ;) ...
Pozdrawiam i do następnego ...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz