niedziela, 22 października 2017

Październikowe wyzwanie w Szufladzie...

Postanowiłam zagrać w bingo... Szuflada na październik postawiła przed nami,  rękodzielnikami, takie oto wyzwanie: Bingo na jesień. I oto co mi się uszyło... Okazały wisior wg schematu: metal - liść - turkus. 
                          

Wisior uszyłam z kamieni piasku pustyni i howlitów. Otoczyłam je koralikami TOHO 11/0 w kolorze Gold - Lustered African Sunset oraz 11/0 i 15/0 Opaque - Rainbow Turquoise. Całość dopełniają szklane kryształki rivoli oraz Fire Polish w kolorze Bronze.


Pomiędzy koralikami i kamieniami umieściłam dwa złote metalowe listki. Wisior w górnej części wyszedł troszkę asymetryczny, tak jak lubię :) Zawiesiłam go na koralikowej krawatce i łańcuszku kulkowym w kolorze turkusowym. A tak prezentuje się na zbliżeniu...


Niniejszym zgłaszam go do wyzwania w Szufladzie - Bingo na jesień.


Pa, pa...

17 komentarzy:

  1. Marzenko ten wisior to nic innego jak cudeńko :) Prześliczny, połączenie kolorów wprost idealne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko :) Kolory nasunęły mi się same pod igłę, jak tylko znalazłam złote, metalowe listki :) A piasek pustyni fajnie uzupełnia się z turkusem howlitów :)

      Usuń
  2. Nie mogę oderwać oczu od tej kompozycji kolorów, jakoś szczególnie wzrusza moją duszę ;) Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Joasiu 😘 Nikt jeszcze tak pięknie nie wypowiedział się o mojej pracy 😄

      Usuń
  3. Piękny. Życzę powodzenia w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna interpretacja! :) I jaka piękna ozdoba <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😄 Miło mi, że wisior Ci się podoba 😘

      Usuń
  5. Dzięki Basiu 😘 Do piasku pustyni mam słabość, choć do tej pory dla siebie nic z tym kamykiem nie stworzyłam... 😄

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny, bardzo lubię to połączenie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW! Mega kolory i połączenie tych metalowych liści z koralikami. SUPER! Witam w Wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Gdy zobaczyłam wyzwanie, to od razu wiedziałam co uszyję :) Jestem bardzo zadowolona i z wyzwania i z wisiora 😍

      Usuń
  8. Wow! Niezły kawał wisiora uszyłaś ;) Kolory podobają mi się okrutnie, jesień pełną gębą :) Trzymam mocno kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu 😘 To chyba największy wisior, jaki uszyłam. Razem z krawatką ma 16 cm !!! Co do kolorów, to mnie też okrutnie podoba się to zestawienie kolorystyczne 😍😍😍

      Usuń