niedziela, 10 maja 2015

Wiosenne kolczyki ...

Wśród kamieni, które kupiłam dawno temu, znalazłam dwa piękne agaty w zielono - miętowym i pomarańczowym kolorze. Dobrałam do nich kolorystycznie TOHO 11/0 a mianowicie Opaque - Lustered Pumpkin oraz Ceylon Celery. Użyłam również  TOHO 15/0 w kolorze Galvanized Mint Green. Z połączenia tych pięknych barw wyszły takie oto kolczyki zawieszone na biglach ze srebra pr. 925 ...


Idąc za ciosem wykonałam komplecik biżuterii w tych samych kolorach. Oplotłam zielone 8 mm kryształki Swarovskiego koralikami TOHO 11/0 Opaque - Lustered Pumpkin i 15/0 Galvanized Mint Green. Kolczyki prezentują się tak ...


Kolczyki zawiesiłam na biglach ze srebra pr. 925 a zawieszka zyskała srebrną krawatkę.


Komplecik pięknie będzie się prezentował na opalonej skórze :)

Serdecznie pozdrawiam wszystkich odwiedzających moje skromne progi i zachęcam do pozostawienia po sobie śladu w postaci komentarza :)

Zatem, do następnego ...:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz