niedziela, 8 października 2017

Szary komplet z chwostem...

Dopadło mnie choróbsko... Tak, nadszedł czas kataru, bólu głowy, wielkiej jak dynia na Halloween, i takich tam..., o których nawet nie wspomnę... Leżenie w łóżku nie wchodzi w grę, więc postanowiłam skrobnąć posta 😄 Żeby pisanie mnie nie zmęczyło, na dziś wybrałam do pokazania niewielki komplet, który od początku do końca miał być mój... (w sensie, że przydałby mi się szary wisior z chwostem 😄) Oto on...


Trzy grafitowe ceramiczne łezki obszyłam Toho 11/0 Matte-Color Opaque Gray i 15/0 Ceylon Smoke. Dookoła dodałam rządek Round Beads w szarym, matowym kolorze na zmianę z  hematytowymi Fire Polish. 
Kolczyki zawiesiłam na biglach ze stali chirurgicznej a u dołu zawiesiłam szary koralik  Round Beads i  szarą kropelkę. Nie mogłam się też powstrzymać od zrobienia uroczych pikotek...


Wisiorek powstał z połączenia elementu takiego jak w kolczyku, metalowego filigranu oraz szarego chwosta 😍... Dostał też krawatkę ze stali chirurgicznej i dłuuugi, szary łańcuszek kulkowy...


Komplet nosiłam już do letniej garderoby, a teraz przyozdabia moje sweterki... Świetnie się sprawdził w obu tych sytuacjach i muszę pomyśleć o następnym... ale  w innym kolorze...

Ile osób zajrzało na bloga Royala, ręka w górę... Przypominam o moim tutorialu na St. Petersburg Chain i zakupach z rabatem... Widzimy się w Royal Stone...





15 komentarzy:

  1. Przecudny komplecik:) Zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się już dołożyłam do Twojego kodu na Royalu. Szkoda, że prócz koralików nie mogę kupić przy okazji jeszcze trochę talentu... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Neiti :) Nie przesadzaj, talentu Ci nie brakuje :) Tworzysz piękne rzeczy :)

      Usuń
  3. Piękny komplet wyszedł :) tak robisz szarą biżuterię, że ani trochę nie jest... szara :) jest piękna, elegancka i szykowna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Strasznie lubię kolor szary i staram się łączyć go z innymi kolorami. Czasem jednak łączę ze sobą tylko jego odcienie i wtedy właśnie wychodzi coś takiego...

      Usuń
  4. Cudny komplecik bardzo elegancki i zarazem lekki :) Życzę szybkiego powrotu do zdrowia, u mnie też choroba tyle że Małgosi i instytucja Babcia została uruchomiona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko :* Ze zdrowiem już lepiej, przykro mi ze choróbsko dopadło Małgosię :( Mam nadzieję, ze szybciutko wyzdrowieje pod troskliwą opieką Babci :*

      Usuń
  5. Dziękuję Basiu :) Nawet jak szarości z tej mody już wyjdą, to ja i tak pozostanę im wierna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny komplet :) Szarości są niezwykle eleganckie, szczególnie w takim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu :) Komplecik niewielki, ale przyciągający wzrok :)

      Usuń