niedziela, 12 sierpnia 2018

Maluszki...

Upalna pogoda daje mi się we znaki. Wam pewnie też... Dlatego dziś korzystam z chwilowego ochłodzenia i tworzę na potęgę. Postanowiłam też napisać post... A w nim malutki komplecik w kolorach również zaczerpniętych z mojego ulubionego serialu... zieleń i fuksja...


Komplet stanowią kolczyki i zawieszka. Trzy jasnozielone koraliki DOME obszyłam TOHO 11/0  w kolorze Permanent Finish - Matte Galvanized Orchid i 15/0 Galvanized Mint Green. Sutasz to PEGA w pięknym kolorze fuksji i soczystej zieleni. Uzupełnieniem są tu koraliki Fire Polish oraz TOHO Opaque - Rainbow Sour Apple. 
Kolczyki są asymetryczne i zawieszone na biglach kajdankowych ze stali chirurgicznej. Zawieszka z kolei jest symetryczna i trochę przypomina mi motylka... Zawiesiłam ją na krawatce ze stali...


Dół kolczyków i zawieszki to zielone szklane kryształki i kuleczki marmuru w kolorze fuksji. 

Ciekawe, czy ktoś będzie miał odwagę założyć taki soczysty komplecik, kolorki bowiem widoczne są z daleka... Ale na lato w sam raz...

Trzymajcie się i do... następnego... Pa, paaa

13 komentarzy:

  1. Prześliczny komplecik :) bardzo żywy w sam raz na lato;) Ja na pewno bym taki chętnie założyła;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko, cieszę się , że komplecik Ci się podoba :)

      Usuń
  3. W życiu bym nie pomyślała, że te kolory tak świetnie się komponują! Przepiękny komplet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja też o takim zestawieniu bym nie pomyślała, ale gdy je zobaczyłam, od razu zrobiłam ten komplecik... W sutaszu, jak widać, wszystkie wariacje kolorystyczne dozwolone...

      Usuń
  4. Bardzo udany komplet :) kolory idealne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Judyto :) Jakiś szał kolorystyczny mnie ogarnął...

      Usuń
  5. Nigdy nie pomyślałabym, że te kolory tak pięknie mogą współgrać, brawo :) Piękny komplet!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu :) Współgrają, i to jeszcze jak... Nauczyłam się łączyć ze sobą najbardziej szalone kolorki, a teraz muszę się nauczyć je nosić ;)

      Usuń
    2. Genialnie dobrałaś kolory, komplet wygląda jak soczysta sałatka owocowa, mniam! Ja na pewno bym takie nosiła:D

      Usuń
    3. Dzięki Natalio :) Smakowicie się zrobiło :)

      Usuń
  6. Dzięki Basiu :) O tak, kolory są naprawdę soczyste...

    OdpowiedzUsuń