wtorek, 20 lutego 2018

Piryty w oprawie...

Dwie łezki pirytu doczekały się wreszcie oprawy koralikowej. Mają tak niezwykły kolor, że nie bardzo wiedziałam, jakich koralików użyć. Wreszcie udało mi się kolor dopasować i stworzyć taki oto komplecik.


Użyte koraliki to TOHO 11/0 w kolorze Gold - Lined Black Diamond. Wykonałam z nich koralikowy naszyjnik bez żadnych ozdób typu zawieszka, i równie prostą bransoletkę. Naszyjnik jest krótki, aby można go było nosić pod szyją, a bransoletka przylega ściśle do nadgarstka.


Kolczyki to dwie łezki pirytu oplecione koralikami TOHO w kolorach Gold - Lined Black Diamond oraz Semi Glazed - Jet. Dodatkową ozdobą kolczyków są koraliki Fire Polish w pięknym kolorze Crystal Antique Chrome pasującym idealnie do pirytu.


Kolczyki zawiesiłam na biglach ze stali chirurgicznej. Z tej samej stali wykonane są  elementy wykończeniowe bransoletki i naszyjnika (wklejki, ogniwka i karabińczyki).


Strasznie mi się ten komplet podoba, zastanawiam się, czy nie zostawić go dla siebie. Ma niezwykły kolor i pasowałby mi prawie do wszystkiego. Nie... Za jakiś czas zrobię dla siebie podobny z większymi kolczykami, a ten powędruje na sklepową półeczkę ;)

Komplet dostępny jest w moim sklepie internetowym Mała Fabryczka.

Miłego dnia i pa, pa...

12 komentarzy:

  1. Komplecik jest przeuroczy!!!:) oj dopasuje się do każdego ciucha i okazji;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Natalio :* To prawda, komplet jest uniwersalny :)

      Usuń
  2. Cudeńka, wszystko wspaniale ze sobą współgra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Agnieszko :* Ten kolor TOHO wydał mi się idealny do oprawy pirytów :)

      Usuń
  3. Lubię szarości, bardzo fajny komplet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ta szarość ma lekko złoty odcień, ale nadal pozostaje szarością ;)

      Usuń
  4. Piekny, chętnie bym taki komplet nosiła 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Judytko :* Zawsze możesz taki komplecik sobie wydziergać ;) Fajny lariat by wyszedł...

      Usuń
  5. Ponadczasowo elegancki! Taki komplet cudownie ozdobi wiele strojów, muszę pomyśleć, czy nie zrobić czegoś w podobnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Neiti :) Warto mieć biżuterię pasującą na wiele okazji i dopasowaną do kolorów w naszej szafie :)

      Usuń
  6. Cudny komplet :) Rzeczywiście uniwersalny. Świetnie dobrane koraliki pod kolor pirytu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Starałam się, aby kolor koralików nie odbiegał znacząco od koloru pirytu...

      Usuń