poniedziałek, 14 sierpnia 2017

Agat w czerni...

Nie macie jeszcze dość moich wisiorków ? Jeśli nie, to mam dla Was kolejny... Tym razem zrobiłam go dla siebie i jest jednym z moich ulubionych...
Na blogu opublikowałam już ponad 220 postów, w każdym prezentowałam biżuterię, ale tylko niewielka jej część trafiła do mojej szkatułki. Zazwyczaj wybieram taką biżuterię, którą będę mogła cieszyć się przez długi czas i która pasuje mi do większości moich ciuszków... I do t-shirta, i do niedzielnej sukienki czy do sukni balowej...(oczywiście nie mam żadnej... ale mogłabym mieć ... 😚)


Duży agat oplotłam koralikami TOHO 11/0 i  15/0 w kolorze Nickel oraz 11/0 Semi Glazed - Jet. Piękna matowa czerń podkreśliła piękno agatu. A taśma cyrkoniowa w kolorze opal nadała mu blasku... Nie widać tego, ale w słońcu pięknie błyszczy...


Jak zwykle wisiorek zawiesiłam na krawatce i łańcuszku kulkowym ze stali chirurgicznej...

Jeszcze nie skończyłam prezentować wszystkich wisiorków, ale dam Wam od nich odpocząć. Co powiecie na kolczyki z sutaszu ?

Przypominam Wam o 12% rabacie w sklepie royal-stone.pl. Wystarczy w koszyku wpisać kod rabatowy SUTASZOWE12 i cieszyć się większymi zakupami... Wy macie więcej koralików do swoich projektów, a ja mam Wasz głos oddany na mojego bloga 😘

17 komentarzy:

  1. Przepiękny:) Nie dziwię się, że sobie go zostawiasz:)
    Sama też mam niewiele biżutków, które sama zrobiłam i z których korzystam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Natalio :) Jak to mówią, szewc bez butów chodzi...

      Usuń
  2. O taaaaak 😄😄😄 moje kolorki 😙 cudowny Kobieto. Mi też by pasował 😉
    Ciekawa jestem tych kolczyków. Może też są czarne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że Ci się spodoba :* A kolczyki będą niebieskie. Lubisz niebieski ?

      Usuń
  3. Piękny! I faktycznie bardzo uniwersalny :) ja bardzo lubię "odchamiać" moje t-shirty właśnie takimi dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Judyto :) Prosta biżuteria odmienia nawet najzwyklejszy ciuch ;)

      Usuń
  4. Te czarne, matowe koraliki skradły moje serce ;) Po prostu musiałam nimi opleść ten agat. Opłaciło się, całość robi wrażenie. Prawda, że nie grzeszę skromnością ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie będę mieć dość wisiorków ;) Zwłaszcza takich jak ten. Ostatnio właśnie bliżej mi takim klasycznym, eleganckim formom, niż nazwijmy to, bardziej kreatywnym. Wisiorek jest cudny! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mam ich dość :) Lubię szyć także te "kreatywne", ale dla siebie zawsze wybiorę klasykę ;)

      Usuń
  6. Uwielbiam wisiory, a wisiorki czarne to już całkiem bajka ;) Wygląda cudnie, jest niezwykle elegancki!
    Właśnie policzyłam... mam dwie swoje bransoletki i jedną parę kolczyków... także szewc faktycznie bez butów chodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarny i szary to kolory, po które chętnie sięgam i które sprawiają, że każdy projekt jest niepowtarzalny i bardzo elegancki... Poza tym są to kolory uniwersalne, które pasują zarówno do eleganckiej sukienki jak i t-shirta ;) A co do tego szewca... Musimy promować swoje prace i najlepiej i... najtaniej robić to na własnej osobie ;)

      Usuń
  7. Wyszedł niezwykle elegancko i ponadczasowo - ta czerń będzie pasowała do wielu kreacji przez całe lata :) Piękny, naprawdę piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa 😄 Lubię tworzyć biżuterię, która będzie służyła bardzo długo i będzie noszona przy różnych okazjach 😍

      Usuń
  8. Wisiorek bardzo stylowy - idealnie podkreślony kamień. Kod do RS właśnie realizuję ;) Ps. szukam i szukam taśmy cyrkoniowej w kolorze opal - jeśli można zapytać gdzie taką nabyć będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😄 Bardzo się cieszę, że skorzystałaś Moniko z mojego kodu rabatowego 😘 Co do taśmy w kolorze opal, to mam ją w swoich zasobach koralikowych od niepamiętnych czasów. Kiedyś robiłam zakupy w pasarcie, kadoro, korallo i tam mogłam ją nabyć. Teraz robię wyłącznie zakupy w RS a tu jej nie ma :-(

      Usuń