czwartek, 4 czerwca 2015

Odrobina fuksji ...

Dawno mnie tu nie było ... Ale nie leniuchowałam ... Cały czas coś robiłam ... A to bransoletkę, a to kolczyki ... I tak cały czas coś projektując, postanowiłam do moich ulubionych TOHO Metallic Hematite dodać odrobinę różu (a raczej fuksji :)). Wydobyłam z moich zapasów dwa jadeity i oplotłam je koralikami w w/w kolorze. Oprócz TOHO dodałam hematytowe SuperDuo oraz TOHO Permanent Finish - Matte Galvanized Orchid. Wyszły mi takie oto kolczyki ...


Połączenie fuksji z hematytem tak mi się spodobało, że dorobiłam do kompletu bransoletkę w krateczkę dodając jeszcze jeden kolor, a mianowicie Gold - Lustered Raspberry. Jest mało widoczny w bransoletce,  ale jest. 


Idąc za ciosem oplotłam jeszcze tymi samymi koralikami kryształki Swarovskiego w kolorze fuksji . Powstał drugi komplecik ...


I co Wy na to ? Który Waszym zdaniem jest ładniejszy ? Piszcie śmiało ...:)) Pozdrawiam ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz